امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

همدیگر را باور کنیم

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۸۳، ۰۳:۲۷ ب.ظ
۸۳/۰۹/۲۷
حسن میثمی

نظرات  (۱۷)

۲۷ آذر ۸۳ ، ۰۵:۱۴ آنلاین پرشین
با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی

سایت آنلاین پرشین اقدام به راه اندازی سیستم تبلیغاتی نموده است که به تمام عزیزان فارسی زبان این امکان را می دهد که براحتی به تبلیغ سایت  یا وبلاگ  خود در دیگر سایتها بپردازند
این سیستم مانند سیستم های تبادل بنر عمل می کند ولی تنها فرق این با بقیه  سیستم ها این است که شما  نه فقط با سایت آنلاین پرشین تبادل بنر می کنید بلکه همزمان با چندین سایت و وبلاگ دیگر هم به طور نا خواسته تبادل بنر خواهید کرد ( یعنی یک تیر و صدها نشان ! ) این سیستم بسیار فراگیر می باشد چنانچه شما با این سیستم در مدت یکماه به فعالیت پردازید کاربران فراوانی از سایتهای مختلف که عضو سیستم هستند  نسیب وب سایت خود خواهید کرد . .
عزیزم منتظر هستم که به جمع ما بپیوندی تا یک شبکه بزرگ از سایتهای و ویلاگ های فارسی را تکمیل کنیم

یا علی مدد
سلام اپدیت کردم سربزنید خوشحال میشم یاحق
سلام. از وبلاگ دیدن شد. بسیار ضعیف شده. لطفا بیشتر تلاش کنید. از انتقاد من ناراحت نشوید. با تشکر.
بابت او ن اشتباه اینجام ازتون معذرت میخوام واقعا ناخواسته بود. در مورد مطلبتون هم بگم که خدا رو شکر این یخهای بی اعتمادی یواش یواش داره از بین میره. و بیشتر مشکل هم فکر میکنم از طرف ما دانشجویان هست.چون حوزه تا حدود زیادی با این مسایل کنار اومده ولی ما هنوز نه.یا علی
سلام........یار بی دستی ام امام رضاست.همه ی هستی ام امام رضاست...میلاد مبارک.یاعلی
سلام !  کجائین؟؟؟؟؟؟؟؟ ............ در پناه مولا
سلام ..خسته نباشید میلاد امام رضا (ع) را تبریک میگم..یاحق
۱۳۶۵ میلم جا موند.........
سلام.منم موافقم.یا علی
سلام بابا...خسته نباشید.
امام صادق علیه السلام فرمود:
تا بلا را نعمت نشمارید و رفاه را مصیبت مومن نباشید.
سلام گویی مولای غریب مدینه مارا خوانده است دعاکنین با معرفت رویم اللهم عجل لولیک الفرج بفدای مولای غریبمون یامولا علی ادرکنا بظهورالحجة
سلام خسته نباشید خوب بود یه سر به منهم بزن یه دعوت عروسی دارم برات
خدا نگهدارت
سلام.مثل این که قصد به روز رسانی ندارید؟
۲۰ دی ۸۳ ، ۰۲:۴۲ خبرگزاری حوزویان
باسمه تبارک و تعالی
سلام دلارام .مدیر وبلاگ سیب خوشبو.
از وبلاگت دیدن نمودم.
محیط خوبی را فراهم کرده ای و در باب وحدت طلبه دانشجو کمی با تو مخالفم. باشد برای بعد. در هر حال این کار خوب و ستودنی ات را ادامه بده و هرگاه روزآمد شد مرا آگاه کن.
من وبلاگی برای انتقال اخبار ویژه حوزه های علمیه سراسر کشور دارم .
در صورتی که تمایل داری از اخبار حوزه ها آگاه شوی به آن سر بزن.
من آمادگی ام را برای تبادل لینک اعلام می نمایم. دمتم موفقین مویدین
۲۱ دی ۸۳ ، ۰۳:۱۵ عارفه علی پور
سلام دلارام .مدیر وبلاگ سیب خوشبو. دیده تحمل نمی‌کند نظرت را   پرده برافگن رخ چو ماه و خورت را  .
منتظر شنیدن سخنان ارزشمندت هستم و ممنونم  از پیامت. چرا سایتت را روزامد نمی کنی؟ رقص قلمت دیدنی است و صدایش شنیدنی. منتظرم لیک نیست وقت معین   همچو قیامت وصال منتظرت را
زیباست

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی