امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

Title-less

شنبه, ۷ آذر ۱۳۸۳، ۱۱:۰۷ ق.ظ
۸۳/۰۹/۰۷
حسن میثمی

نظرات  (۱۹)

گاهی حس می کنم به کلی مردم !
بسمه تعالی....سلام علیکم.... مطلب جذابی بود...ما  رو از التماس دعا فراموش نکنید...یا علی
سلام متن خوبی بود آدم رو می بره تو فکر
۰۹ آذر ۸۳ ، ۰۲:۰۸ علی شـــــــــــــــــــــــــــایق
سلام// دوست گرامی دیگه سر نمیزنین چشمان منتظر ما بیمار خاک پای شماست نکنه از حقیر دلگیرین که اینطوره به خاکبوسی وبلاگتون اومدم تا بگم جز نیاز به حضورتان چیزی منو زنده نمی کنه // یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشتیبانتون
زندگی آسان است ولی زنده بودن دشوار .........یاعلی
۰۹ آذر ۸۳ ، ۱۲:۰۶ محمد صادق افراسیابی
ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة! دلم برایش خیلی تنگ شده است ... یا لیتنا کنا معه!
۱۰ آذر ۸۳ ، ۰۱:۳۳ بعدا میگم!
سلام.شما هم که یه مشت بسیجی رو دور و بر خودتون جمع کردید و به هم می گید:احسنت!عالی بود...دلنشین بود.....اگه می تونی چند تا مخالف بکشون اینجا(البته به غیر از من!)...فکر می کنی داری کار فرهنگی می کنی؟برای چند نفر؟۱۰۰ نفر؟۲۰۰ نفر؟نه اصلا ۱۰۰۰۰۰ نفر!دلتون به چی خوش کردید؟ها؟!!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج...سلام...خیلی قشنگ بود موفق باشی...با ولایت تا شهادت...یا علی
چه زیبا .. انشالله خدا آخر عاقبت همه رو ختم به خیر کنه . یاحق .
سلام....بالاخره وا شد این صفحه.......ولی هر چی توی ذهن مون بود پرید....یک کلام زیبا بود.......
۱۲ آذر ۸۳ ، ۰۷:۲۴ حسن(از نوع چهار گزینه ای!)
سلام.شب جمعه است.این موجود رو از دعای خیر فراموش نکنید!!!!
به نام خدا و با سلام و درود. ... موفق و تندرست باشید.
در ره عشق نشد کس بیقین محرم راز
          هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد
نمیدونم چرا این به نظرم اومد
سلام داداش خوبی خیلی وقت که نبودم ولی از این به بعد همیشه هستم یا علی
سلام عزیز ؛‌متن زیبایی بود ؛ منم وبلاگمو به روز کردم دوست داشتی یه سر به ما بزن ؛خدامارو بکشه ؛ التماس دعا ؛ یا علی
سلام// دوست عزیز ببخشین من تا امروز نمی تونستم باز کنم وبلاگمو واسه همین اومدم معذرت خواهی به خاطر دیر جواب دادنم نمی دونم چرا تو این مدت نمی تونستم باز کنم وبلاگم و قسمت پیامها رو امیدوارم این حقیر رو عفو کنین// ممنون که به حقیر سر زدین و منو مورد مرحمت خودتون قرار دادین و اما ای کاش می شد همیشه با سر دادارن عشق همراه بود// یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشتیبانتون
۲۲ آذر ۸۳ ، ۰۵:۱۸ خاکسار میکده
یا حسین .ع. سلام عزیز مهربون. عجب متنی...دلمو تکون داد. خیلی خیلی عالی بود. دست مریزاد. حسابی هوایی شدم... ای کربلایی‌ها...های های...
۲۴ آذر ۸۳ ، ۰۲:۴۲ کوچه های دل
سلام / دست شما درد نکنه / مطالب مفید و زیبائی نوشتین / به کوچه های دل هم سری بزنید
بسمه تعالی ؛گروه فرهنگی وبلاگ نویسان حزب الله برگزار مینمایید :دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس در آسایشگاه جانبازان سعادت آباد زمان : چهارشنبه ۲۵/۹/۸۳ ساعت ۹ صبح برادران علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه در محل مسجد الرضا (ع) واقع در خیابان خرمشهر؛ خیابان شهید عشقیار ؛ میدان نیلوفر ؛ حضور بهم رسانند ؛  

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی