امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

شیطان ها در غل و زنجیرند

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۸۳، ۰۵:۲۶ ق.ظ
۸۳/۰۷/۲۶
حسن میثمی

نظرات  (۲۵)

سلام.من هم به شما حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم.برای این بنده خدا هم دعا کنید کنکور قبول شه....
Salam,namaz roozehaton ghabol,ye khahesh dashtam azaton,man Iran nistam dastresi be ketab nadaram, mishe mohebbat konid rajebe Hazrate Abolfazl ye etelaati behem bedin?koja mitonam online rajebeshon bekhonam,mamnon misham komakam konid. Eltemas Doa
خواهر من در وبلاگ برادران از کلماتی که حنبه احساساتی دارد و امکان سوءتفاهم دارد استفاده نکنید. (با هم دعا کنیم . با هم امر خیر و ...) از بابت نهی از منکر گفتم.  در ضمن وبلاگ من یه مزاحم داره. به اینجا ای میل بزنید بگم چرا - basij20m@yahoo.com - یا فاطمه.
سلام... ماه رمضان شد می و میخانه بر افتاد...عیش و طرب و باده به وقت سحر افتاد! ما به روز شدیم... التماس دعا! یاحق!!
سلام . طاعات وعبادات شما قبول .  از اینکه به روز شدی خوشحالم....... برای حسن اقا هم دعا میکنم که کنکور قبول بشه .البته برای خودم هم دعا میکنم.... التماس دعا
۰۲ آبان ۸۳ ، ۰۹:۴۷ ye-bandeye-roosiyah
بسم الله الرحمن الرحیم.....حلول ماه پر فیض رمضان مبارک......درک ویادگیری مسائل اعتقادی از مهمترین ضروریات است.....آخرین  یادداشت وجوب شناخت امام زمان از دیدگاه عقلی است......دراین ماه در لحظه های خوب دعا التماس دعا دارم....یا علی



اللهم عجل لولیک الفرج ... سلام ... طاعات و عبادات قبول باشه ... ایام پرفیض ماه رمضانم مبارک ... ما رو از دعا فراموش نکن ... باولایت تا شهادت ... یاعلی
۰۳ آبان ۸۳ ، ۰۹:۴۵ عشاق الزهرا [س]
حسن جان سلام .. طلوع رمضان رو بهت تبریک می گم .. توی کامنتت نوشتی داشتم ؛ هنوز هم داری داداش .. هیچ وقت وبلاگ غریب مدینه رو خالی از نوشته های زیبات نذار .. ما رو هم مخصوص توی این ماه دعا کن .. ملتمس دعای فراوون .. یاعلی مدد ..
سلام //از اینکه به حقیر سر زدین جدا متشکرم و التماس دعا دارم تو این ایام // یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشتیبانتون
۰۶ آبان ۸۳ ، ۱۱:۳۱ دارالقرآن مسجدالرضا(ع)
بسمه تعالی
بخش فرهنگی دارالقرآن مسجدالرضا(ع) برگزار میکند ؛
مسابقه حفظ اسامی سوره های قرآن
علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه می توانند در تاریخ 10/8/83
مصادف با 16 ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر
به دارالقرآن مسجدالرضا(ع) مراجعه فرمایند .
۰۷ آبان ۸۳ ، ۰۴:۰۸ سیدرضا صباحنا
سلام علیکم ؛ ان احسن الحسن خلق الحسن ؛ همانا زیباترین زیباییها اخلاق نیک و زیباست . میلاد صاحب خلق حسن ؛ سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بر میهمانان ضیافت الله مبارک باد
۰۷ آبان ۸۳ ، ۱۲:۰۵ دوستدار سلامت روانها
به نام مهربانترین مهربانان......سلام......حلول ماه پر خیر رمضان مبارک.....من"دوستدار سلامت روانها" با وبلاگی به نام "روان سالم" تحت موضوع روانشناسی اسلامی" در وبلاگم منتظر دیدار شما هستم...إن شاءالله به زودی مطالب جدید و کارآمدی را اضافه میکنم.....ضمنا اگر مساله ای داشتید ودوست داشتید میتونید با میلم تماس بگیرید . بیان کنید تا إنشاءالله زیر نظر اساتید روانشناسی  در دانشگاهها بهتون جواب بدم.......یاحق


سلام اخوی میلاد امام حسن (ع) بر شما مبارک باد ؛ شما که به آقا نزدیک تر هستید سفارش مارو هم بکنید که دست مارو هم بگیرند ؛ وبلاگم رو به روز کردم دوست داشتید یه سر بزنیدد از نظراتتون استفاده میکنم ؛ التماس دعا؛  یا علی
سلام! میلاد پر برکت امام حسن (ع) رو تبریک میگم ! التماس دعا
سلام امیدوارم خوب باشی ببخشید چند وقتی به شما سر نزدم برای گروه سیب خشبو آرزوی موفقیت دارم
سلام ... طاعات قبول ... امیدوارم تو لحظات استجابت دعا من رو از دعای خیرتون فراموش نکنید ... در ضمن ولادت آقا امام حسن مجتبی (ع) رو بهتون تبریک میگم ... موفق باشین
با سلام خدمت شما. در این ماه عزیز التماس دعا . یا علی
با سلام و درود. ماه پر برکتی است این ماه مهر و رحمت. ضمن التماس دعا در این ماه مهر و محبت برای شما آرزوی توفیق و سعادت دارم.
بسمه تعالی//////سلام علیکم////میلاد با سعادا امام حسن مجتبی علیه السلام را  به شما و تمامی بازدیدکننددگانتان تبریک می گم////با تشکر از مطالب خوب و سازنده شما ///به ما هم سری بزنید////التماس دعا
سلام ... میلاد سیب خوشبوی امامت و  ولایت بر شما مبارک باد ... التماس دعا
۰۹ آبان ۸۳ ، ۱۰:۴۵ بهونه موندن
سلام خوش به سعادتتون که این چنین می نویسید.وب دلنشینی دارید.مارو هم از دعای خیرتون در لین ماه مبارک بی نصیب نذارین .
با سلام.می خواستم اگر اشکالی نداره به شما لینک بدم....یا زهرا
سلام.طاعات و عباداتتون قبول باشه ایشالله.با اجازه ی شما من می خوام از این عکسی که بخشی از مناجات امام علی روش نوشته شده توی وبلاگم استفاده کنم.
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیر عدالت و آزادی. در این شب‌های عزیز التماس دعا از همه عاشقان آن حضرت. موفق باشید.
سلام با امید موفقیت و تلاش بیشتر و چشمگیر شما در میان وبلاگ های ایرانی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی