امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::من می روم...::.

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۳، ۰۲:۰۷ ب.ظ
۸۳/۰۶/۰۷
حسن میثمی

نظرات  (۱۹)

سلام// دوست عزیز و مهربانم ممنون که حقیر رو با کلمات زیباتون مورد مرحمت قرار دادین ...... ببخشین من نبودم که میلاد آقا امام جواد رو خدمتتون تبریک بگم امیدوارم که عفو کنین منو .... پیشاپیش میلاد حضرت علی علیه السلام ساقی کوثر، کف دخت پیمبر ، تنها سردار بی‌رقیب اسلام و یعصوب الدین رو به شما تبریک میگم امید است در این روز از دست با کفایت بی‌بی دو سرا حضرت زهرا سلام الله علیها عیدی خودتون رو بگیرین // یا حق امام حسن مجتبی پشتیبانتون
سلام....... خوب حالا که دلیلتون قانع کننده بود ....حرفی نیست.......براتون آرزوی موفقیت در برنامه های درسی و البته معنوی رو دارم.......سال دیگه منتظر دیدن اسمتون در روزنامه هستم......ملتمس دعا.یاعلی.ع.
سلام. ما که قبول نداریم! اللهم عجل لولیک الفرج. یاعلی، التماس دعا.
سلام/ بچه تر که بودم بهم یاد می دادند در حین مبارزه بزرگ بشم/ هم درس جزوی ای مبارزه شماست هم حضور در جبهه های دیگه / اصلا لازم نیست روزه اینترنت و وبلاگ نویسی بگیری. فقط رفت و امد هاتون منظم کن ممظئنم به درست که شریه نمی زنه هیچ اثر گذار هم خواهد بود/ یا علی
سلام حسن آقا ... من که از ناراحتی هیچی نمیگم ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و البته حسین آقا نیسنده کامنت پایین من درست فرمودند. موفق باشید و یا علی
سلام .... عجب بابا!! ببینم یعنی اگه کسی پا توی این عرصه گذاشت که حرف آقا رو عملی کنه دیگه نباید کار دیگه ای بکنه یا اینکه مثلا کار و زندگیشو بذاره کنار؟ نه عزیز٬ هر چیزی تعادلش خوبه٬ من هم با حسین موافقم هم درس جبهه است و مبارزه سخت میطلبه و هم حضور در جبهه های دیگه .... تنها راه پیروزی و ادامه هم برنامه ریزی دقیق و حساب شده است که عملی بشه٬ نمی گم کار راحتیه ولی شدنیه٬ اینطوری تازه آدم آبدیده تر و پر تلاش تر میشه٬ برای خودسازی هم خوبه .... مگه نمیخوای شارژ بشی؟ امتحان کن! ..... حالا شما فکراتو بکن هر چی تصمیم گرفتی ایشاالله که موفق باشی٬ این وبلاگ هم چون به نام مبارک امام حسن(ع) مزین شده ایشاالله که مورد الطاف خاص اون حضرت قرار میگیره ...... التماس دعا
بسمه تعالی ..... سلام علیکم ........میلاد حضرت علی را به تبریک می گم....... از دوستانی هم که توفیق اعتکاف پیدا کردند التماس دعا دارم
۰۸ شهریور ۸۳ ، ۰۷:۲۱ کوثر_کشتی پهلوگرفته
سلام... نقل شما نقل اون رزمنده ای هست که وسط یه عملیات بزرگ و حساس که همه بهم نیاز دارن .. فرمانده میگه .. ارپی جی رو بزار زمین و برو بی سیم رو بیار ... شما بگی ... در این لحظه حساس من صلاح میدونم سر پتم باشم.... الان به ار پی جی بیشتر نیاز است... که من نمی دونم میزان این نیاز رو من و شما باید بگیم.. یا اصل کاری... منم با نظر حسین اقا موافقم... شما حتما درس بخون خوبه خوب ... اما گاهی اوقات به بچه هایی که در این ور جبهه به شما نیاز دارن سر بزن.... دعا گوی شما که انشا الله سال اینده نام شما در لیست قبول شدگان باشد.... ایام مبارک... یا حق.... یوسف فاطمه بیا
سلام... هرجا که هستید موفق و پیروز و سربلند باشید زیر سایه الطاف امام زمان. عیدتون هم مبارک باشه... منم فقط از پرشین بلاگ رفتم یه خونه کوچولو برا خودم گرفتم... سربزنید خوشحال میشم.. التماس دعا
سلام پسر عمو --------- درسته خیلی بی معرفتی و کلی از دستت گله دارم و  به کلی ازت شاکیم  ولی خوب دلم برات تنگ میشه --------  امید وارم  مشکلت حل شه و دباره برگردی . تو اعتکاف مارو فراموش نکن .
سلام ... عیدتون مبارک ... ان شاالله که هر جا فعالیت می کنی موفق باشی ... درضمن وقتی این همه آدم می گن حسین آقا درست می گن شما چرا گوش نمی کنی ؟؟X-(
بودی حالا!!!!
۰۹ شهریور ۸۳ ، ۱۲:۱۵ عشاق الزهرا [س]
خیلی حالمون گرفته شد .. !!
سلام // چطوری داداشی ببخشین من تو ۲ دفعه قبل نتونستم بخونم اما این بار که خوندم خیلی شاکی شدم از دستت باباجون تو دیگه چرا کم آوردی با این همه توانایی در نوشتن من تازه داشتم داغ می شدم که شما دارین سرد می شین آخه این که نشد کار بابا فکر دل ما رو نمی‌کنی که برات تنگ میشه بابا ای ولله دیگه این هم شد روش امام حسنی علیه السلام اون آقا که تا آخرش ایستاد بابا به نظر من نباید بری چون اصلا قبول ندارم که تو // تویی که حسنی فکر می کنی کم بیاری // یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشتیبانتون
سلام راستش فکر نکنم رفتن و در جبهه دیگهای فعالیت کردن بناش خالی کردن یک جبهه باشه یعنی شما ۲ هفته یک بار هم نمی تونی بیایی چند خط بنویسی هر جا هستی موفق باشی با علی مدد
سلام برادر. وفات حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و استقامت را خدمت جنابعالی تسلیت عرض می نمایم. دیدی برادر! همه از دستت شاکیند. اللهم عجل لولیک الفرج. یاعلی، التماس دعا.
سلام ! خوشحالم که تصمیم دارین در سنگر علم و دانش انجام وظیفه نمایید ..از صمیم قلب براتون ارزوی موفقیت میکنم ...من بر خلاف سایر دوستان میگم اگر احساس میکنین که وبلاگ نویسی به درستون لطمه میزنین در ادامه تصمیمتون مصمم باشید چرا که درس مهمتره ................برقرار باشید
هر جایی و هر مکانی وظیفه یه جور حکم می کنه نصف کار تشخیص اینه که چه وظیفه ای باید انجام بدی. درست رو بخون حداقل حجت برای خودت تموم بشه دلت نسوزه بگی اگه یه ذره دیگه بیشتر خونده بودم یا مثلا چهار دفعه کمتر پای کامپیوتر می نشستم رتبه ام بهتر می شد. یاعلی
سلام.آقا ما تازه داشتیم به نوشته های شما عادت می کردیم.ایشالله که هر جایی هستید موفق باشید.یه مطلبی توی وبلاگم درباه ی مسلمان شدن یک دوست نوشتم .وقت کردید حتما بخونیدش.یاعلی مدد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی