امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::لولا فاطمه لما خلقتکما....::

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ
۸۳/۰۵/۱۵
حسن میثمی

نظرات  (۱۲)

سلام پیش من بیا . حرف های بدی نگفتم ارزش یه نیم نگاهت رو داره.
ما هم باید سبد این سیب خوشبو باشیم . درست است؟
سلام .تولد مادر شیعیان جهان را به شما تبریک می گویم.....بیا از اون طرفا ... یا مهدی.
سلام مرسی آمدید از نظرتن استفاده کردم اما باز هم بیایید من خوشحال می شوم.
سلام. من هم سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) را خدمت شما و دیگر دوستان تبریک عرض می نمایم. انشاءالله شیعیان خوبی برای ایشان باشیم. اللهم عجل لولیک الفرج. یاعلی، التماس دعا.
سلام .....دوست عزیز .....وبلاگ من به روز شد خوشحال می شم نظرت را بفرستی .......در ضمن اگر موافق باشی با هم بیشتر ارتباط داشته باشیم
سلام علیکم ...میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) را تبریک می گم امیدوارم در تمام عرصه های زندگی موفق باشید......... ان شا الله در آینده نزدیک در وبلاگ ما مطالب در باره آفات انقلاب ها و روش های مبارزه با آن ارائه خواهیم داد با نظرات خود ما را یار کنید
۱۸ مرداد ۸۳ ، ۰۴:۰۲ مهدی(بچه های قلم)
به نام خدای فاطمه *** عیدتان مبارک.خیلی کار می کنید انشا الله موفق و سربلند باشید. یا زهرا
سلام....میلا د ها رو خدمت تون تبریک عرض می کنم...زحمت کشیدید......باز هم منتظرتون هستم...راستی وبلاگ تون عالیه..... اولین وبلاگی هست که می بینم درباره کریم اهل بیت .ع. مطلب ارائه می کنه.......خداوند توفیق بیشتری به شما عنایت کنه........لطفا درباره گروه تون برام توضیح بنویسید متشکرم.یا علی .ع.
سلام میلاد نور مبارک نوایی که رو وبلاگ کذاشتی خیلی زیباست واقا در خور مظلومیت امام حسن هست موفق باشی یا علی مدد
سلام... گرچه یه کم دیره ولی من هم میلاد با سعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و فرزند خلفشون رو به شما و همه بچه مسلمونا تبریک میگم.ممنون از اینکه سرزده بودید. آدرس جدید وبلاگ رو هم براتون نوشتم. التماس دعا
سلام پسر عمو ----- عیدت مبارک ------- مثه همیشه خیلی باحالی .................. خداحافظ
سلام......ایام ولادت بانوی آب  آفتاب مبارک......مطلب هم که حرف نداشت.یاعلی.ع.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی