امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::تو منتظری!::.

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ
۸۳/۰۲/۱۰
حسن میثمی

نظرات  (۱۶)

سلام.عیدتون مبارک
سلام
این عید رو خدمت شما و خانواده بسسیار محترمتون تبریک عرض می کنم
دورادور دعا گو هستیم
امیدوارم که موفق و موید باشید
راستی این رفیق ما یه امانتی پیش من داره بهش بگید
یا علی
۱۱ ارديبهشت ۸۳ ، ۰۳:۱۰ یک دختر بی همتا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام... این عید رابه همگی تبریک میگویم ...التماس دعا
سلام حسن جان . تبریک من رو هم در این زمینه پذیرا باشید . موفق و سربلند در پناه خدا ...
حسن جان بازم سلام . به تیم من توهیین نکن !!! بازیکن من بچه دروازه غاره!! افتاد الان؟!
مبارکه مبارکه مبارکه هزارتا مبارکه
سلام. عید شما هم مبارک.
سلام آقا میثم عزیز! منتظر بودن خود توفیقیست که نصیب هر کسی نمی‌شه. قدر خودت رو بدون. خوشحال می‌شم سری هم به این حقیر بزنی....التماس دعا!
سلام....شعر قشنگی بود.به امید ظهور یار....یاعلی.ع.
سلام داداش حسن گل من اومدم یه مدت نت نداشتم ببخشین. ولی از امروز در خدمتیم هر چند کوتاه مدت. راستی جون عزیزت دعام کن.یا علی
سلام اخوی. من هم متقابلا این اعیاد را به شما تبریک عرض می کنم. ببخشید چند وقتی کم توفیق شده ام و نتوانستم سر بزنم. این حقیر را از دعای خیر خود فراموش نکنید. یاعلی، التماس دعا.
سلام آقا حسن . ممنون از اینکه به من هم سر زدین . اسمت حسن باشه و روز تولدت هم چنین روزی باشه .دیگه چی بهتر از این . من با اجازه آیدی شما رو آد کردم تا بیشتر با هم صحبت کنیم . باز هم به من سر بزنین . التماس دعا . یا علی
سلام  خوشحال هستم که کسانی هستند مظلومیت امام حسن را بیان می کنند  موفق باشید
سلام // اومدم بکم میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله و رییس مذهب شیعه امام صادق علیه السلام بر شما مبارکباد// در ضمن 6 قسمت باقیمانده از داستان خاطرات یک بسیجی در وبلاک کنجانده خوشحال میشم کرد باهاتونو رو جشمای ما بتکونین// یا حق امام حسن مجتبی بشتیبانتون
این عید بر همگان مبارک . یا علی . من هم آپدیتم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی