امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

عجب صبری خدا دارد

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۸۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ
۸۳/۰۱/۱۳
حسن میثمی

نظرات  (۱۲)

عجب صبری خدا دارد....اگر من جای او بودم.....
سلام حسن اقا امیدوارم موفق باشید واقعا وبلاگ خوب و مفیدی دارید و هرروز مفید تر می شه مخصوصا لوگوی جدیدتون واقعا عالیه تبریک می گم برای جذب بازدید کننده پیشنهاد می کنم به وبلاگ ها بر وبچه ها زیاد سر بزنید و پیام بگذاریدو تبادل لینک کنید یا علی
در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز*** چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود
سلام.قبول باشه.منم  موافقم صبر  خدا  زیاده .نگو نمیای.حالش   زیاد  خوب    نیست وگرنه  بیشتر  مینوشت.راستی اگه   ما  صبرمون  اندازه  خدا  نباشه  باید  چیکار  کنیم ؟؟
سلام /// ببخشین من یه چند مدتی نبودم جواب کلمات مهربانانه شما رو بدم بنابراین استدعا دارم این کم لطفی منو ببخشین
سلام اخوی. اعظم الله اجورنا. ببخشید مدتی نبودم، جات خالی رفته بودیم سرزمین های نور. یاعلی، التماس دعا.
۱۷ فروردين ۸۳ ، ۰۵:۴۱ بسیج وبخش فرهنگی مسجدالرضا(ع)
باسمه تعالی
به اطلاع کلیه علاقهمندان به مسائل شرعی میرساند که بخش پاسخ به سئوالات شرعی سایت مسجدالرضا(ع) آماده بهره برداری گردیده است" علاقهمندان می توانندجهت مطرح کردن سئوالات خود و یا کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایند
با سلام خدمت حسن آقای گل.
از اینکه اون مطلب آموزشی رو برای من فرستادید ممنونم. خوشحالم باز هم وبلاگ شما به روز شد . موفق باشید . از نظر شما در وبلاگ نیز ممنونم . یا علی
در ضمن تخریبچی دوران هم به روز شد . یا علی
دلم گرفته..............خیلی.....................
سلام اخوی. ببخشید قبلا اگر اشتباه نکنم ذکر ایام هفته در وبلاگت موجود بود ولی الان نیست. لطفا مجددا درج فرمائید. یاعلی، التماس دعا.
موفق باشی . بعد از امتحانات منتظریم .
نامه ای از فهمیه به غلامرضای دوست داشتنی اش :::::::::www.arafeh.persianblog.ir

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی