امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

زینب غریبه...

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۸۲، ۱۰:۱۴ ب.ظ
۸۲/۱۲/۱۴
حسن میثمی

نظرات  (۱۰)

۱۴ اسفند ۸۲ ، ۱۱:۲۲ مجنونی از دشت جنون
عالیه.
سلام خدمت حسن آقای گل
انشاالله عزاداری ها ی شما مورد مقبول درگاه حق قرار گرفته باشه . راستی ما رو هم دعا کردی؟
در مورد سوالی که در وبلاگ پرسیدی در مورد صحبت مداح باید عرض کنم که من هم خبر ندارم .ولی واقعا امیدوارم چنین چیزی گفته نشده باشد
در ضمن حسن جان من تازه دیدم که تخریبچی دوران رو هم اضافه کردی . یه تشکر ویژه هم به خاطر اون من به شما بدهکار شدم. خیلی خیلی ممنون
از لطف شما ممنونم. شما وبلاگ زیبایی دارید. ان شاءالله در قرار های بعدی زیارتتون کنیم. یا علی
۱۵ اسفند ۸۲ ، ۱۱:۳۲ مجنونی از دشت جنون
خوب معلومه چی عالیه.این متنها.این اطلاعات و ... از بابت عوض کردت فونت هم ممنون.وقتی به ما هم سر میزنید یه نظر بدید خوشحال میشیم.موفق باشید.
سلام . امیدوارم از عاشورا خوب استفاده کرده باشی . با تبادل لینک موافقی؟(نگی چه ربطی داشت!)
سلام داداش گل خودمون حسن اقا. اقا دستت درد نکنه که ما رو هم به لیستت اضافه کردی. در ضمن اینم از مطهری برات مینویسم قشنگه
این پشت کردن به کعبه تسخیر شده امویان و حجی که گرداننده اش دستگاه یزیدی بود نشان داد که اسلام این صورت خالی نیست.التماس دعا
سخن عشق نه آنست که آید به زبان
۱۹ اسفند ۸۲ ، ۰۵:۱۱ &#1580&#1610&#1600&#1600&#1605&#1586
سلام دوست من..........و امام حسین خودش میگه یاران من به علم مشهورند........مثل ما دیگه..////..پسری سنگ به دیوار دبستان می زد. ........ کودکی هسته زردآلو را ، روی سجاده بیرنگ پدر تف می کرد. .......

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی