امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

خیز و جامه نیلی کن...

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۸۲، ۰۶:۰۲ ب.ظ
۸۲/۱۲/۰۲
حسن میثمی

نظرات  (۱۳)

با سلام خدمت شما.
من هم فرارسیدن ایام محرم را به شما تسلیت عرض میکنم.
سلام خسته نباشید . خیلی مطالب جالبی نوشته ای مخصوصااین نوحه خوانی. من هم ایا ماه محرم را به همه سیب خوشبویی ها تسلیت میگویم التماس دعا
سلام حسن اقای گل. انشاءالله از مطالب قشنگت استفاده خواهیم کرد.یا علی
۰۳ اسفند ۸۲ ، ۱۲:۱۳ افکار همایونی !
زی با روی

خجسته

آب

رویت



سپیده

می زند برون

از سر و رویت

سلام....وبلاگ زیبایی داری به من هم سری بزن...
سلام اخوی. امیدوارم خوب باشی. ببخشید نیستم، آخه درگیر کار انت... هستم. بنده هم فرارسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را خدمت شما و دیگر سیب خوشبوئی ها تسلیت عرض می نمایم. امید است دوستان یکدیگر را از دعای خود در این ماه فراموش نکنند. یاعلی، التماس دعا.
محمد رضا خاتمی (دکتر ادیبان )،سوابق برخس از نمایندگان مجلس ،و اسناد محکومیت اسدالله بیات تازه ترین مطالب در وبلاگ اخباری دیگر !!
تعجب می کنم از آن شمشیرها و خنجرها  در روز هیجان عاشورا ؛
تعجب می کنم چطور فضا را پاره کردند وبر بدن مطهر تو فرود آمدند مگر نمی دانستند که تو پسر فاطمه ای .
عرض تسلیت خدمت دوستان گرامی و التماس دعا .
هرچه داریم از حسین(ع) و عشق او داریم ما
سلام...هر شهیدی ز مقام تو خورد غبطه به محشر.....که تو شمع شهدایی بابی انت و امی...التماس دعا...
۰۶ اسفند ۸۲ ، ۰۹:۴۱ مسافر ثانیه ها
التماس دعا........
۰۷ اسفند ۸۲ ، ۰۷:۰۴ بی تو میمیرم حسین ع
همه عمر برندارم سر از این خمار مستی --- که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی...ممنون بهم سر زدی ...خیلی دعام کن...ایام عزا رو تسلیت می گم..یا حسین
۰۷ اسفند ۸۲ ، ۰۷:۱۰ بی تو میمیرم حسین ع
نمیشه مطلبت رو خوند.. :-؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی