امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

زائر الرضا(ع)

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۸۲، ۱۰:۰۹ ب.ظ
۸۲/۱۱/۰۹
حسن میثمی

نظرات  (۱۰)

سلام و التماس دعا ....مریم
سلام خوش به سعادتتون التماس دعای فراوون برای عرفه بفدای مولای غریبمون.یامولا علی ادرکنا بظهورالحجة
۱۰ بهمن ۸۲ ، ۰۵:۳۰ مسافر ثانیه ها
اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که ار آن به ازدحام کوچه خوشبختی بنگرم.....سبز باشی...التماس دعا.......
سلام. آقا حسن چند نکته هست که احساس کردم گفتنش مفید باشه. اول اینکه آقا حسن یکی از اشتباهات شما و دوستان و حتی رهبرانتون در راس حکومت اینه که خودتون رو صاحب مطلق و مالک اصلی انقلاب و مملکت می دونین . فراموش نکن که بنده هم از معتقدین به نظام و دلسوزان هستم . پدر من از فرماندهان سپاه و عموی من ازشهدا بودند . من هم می دونم که ۲۵ سال پیش اکثریت مردم در تایید نظام اتفاق نظر داشتند و از هر قشری چه مذهبی و چه غیر مذهبی از انقلاب حمایت می کردند . همه اینا درسته . این جریان ادامه داشت تا زمانی که مردم احساس کردند که دیگه اون آرمانها فراموش شده . اون احساسات و وعده ها دیگه در کار نیست . کمی به جامعه رجوع کن آقا حسن . واقعا اوضاع مردم این نیست که در سیمای لاریجانی به نمایش در میاد. یا باید بگیم این مردم ضد ولایت و ضد انقلابن که با عقل جور در نمیاد چون همین مردم بودند که انقلاب کردن و یه زمانی حمایت می کردند . یا اینکه بگیم این مردم تعدادشون کمه . که فکر نمی کنم اینطور باشه . خلاصه این مطلب اینکه :
من این انقلاب رو زیر سوال نبردم و نمی برم ولی باید بگم که این انقلابی نبود که پدران ما و مردم اون روز رو به خیابون کشوند . خیلی فرق کرده . خیلی . دوم اینکه در مورد شورای نگهبان که امروز نتیجه نهایی رو اعلام کرد باید بگم فکر نکن چون آمار رد شده ها رو می دونی پس حق باتوست. با من هم شاید نباشه ولی گوش کن: تمام اونهای که دوباره رد شدند همون نمایندهای به اصطلاح چب هستن . و مطمئن باش کسایی مثل آرمین  از من و شما هم مومن ترند و هم انقلابی تر . مشکل اصلی مربوط به اون نامه ایه که همین نماینده ها به رهبر نوشته بودن . و الا هیچ معیار عقلی  پشت قضیه نبوده ونیست . و اصلا ما چیزی به عنوان احراز صلاحیت نداریم . اصل بر اثبات عدم صلاحیت ولی چون متاسفانه قدرت در دست یک سری افراد خاص با حمایت های خاص قرار داره ما شاهد این برخوردهای سلیقه ای از شورای محترم نگهبان و حمایتهای پشت پرده بعضی ها هستیم . اگر قرار که روال بر این باشه پس بهتر آقایون کم کم جمهوریت (که معنی واقعی اون  در انتخابات سالم و رقابتی با هر سلیقه با توجه به اکثریت و علایق ایشان است نه تایید و احراز یک جمع کوچک) رو از این کشور حذف کنن
با سلام  . خوشحالم از اینکه اولین پیام این مطلب رو من میدم . قبل از هر چیز مشهد که رفتید به یاد ما هم باشید . در ضمن هر دو عکس  بالا قشنگه و خیلی با سلیقه عمل کردید. انشا ال... موفق و سربلند باشید.
بابا بی خیال!!! ما الحمدلله مشترکاتمان خیلی بیشتر از افتراقاتمان است چرا به اونها فکر نکنیم.
راستی روز عرفه هر کجا هستید همدیگر را فراموش نکنیم. عیدتان هم مبارک
باسلام .عیدتان مبارک ... یاعلی
سلام مرسی از لینکت من هم تو را لوگوییدم ولی ای کاش لوگوی من را بیاری بالاتر موفق باشی...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی