امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

بچگی هام...

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۸۲، ۰۱:۱۹ ق.ظ
۸۲/۱۰/۱۹
حسن میثمی

نظرات  (۲۴)

سلام می بینم که دومین نفر هستم هنوز مطلبت رو نخوندم اما می خونمش. خوشحالم که بزرگ شدی!!!
من وبلاگت رو برای اولین بار هست که می بینم خیلی خوشم اومد بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟!!!!
۱۹ دی ۸۲ ، ۰۳:۳۶ مسافر ثانیه ها
سلام. مطلبت زیبا بود.امده ام که تو را مهمان زمزمه هایم کنم....مقدمت گلباران....
سلام . میبینم که اولین نفر هستم . خیلی خوبه . من هم از اینکه می بینم شما هم با نام امام حسن (ع) دارین کار می کنین خیلی خوشحالم . فکر می کردم تنها هستم . امیدوارم موفق باشین . التماس دعا
سلام   ...   وبلاگت خیای پر باره امیدوارم موفق بشی
التماس دعا.....
۲۰ دی ۸۲ ، ۰۶:۰۹ بی تو میمیرم
دلم برات تنگ شده بود داداش حسن گل...چطوری؟
۲۰ دی ۸۲ ، ۰۶:۱۰ بی تو میمیرم
منو یادت میاد که؟...(اینم یه وبلاگ دیگمه)
سلام حسن جان... ایمیل هایت می رسد. ممنون. البته ممنون میشم از این به بعد به این آدرس ایمیل بزنی. آخرین حرف هم این که: من برگشتم... همین! یا حق!!
سلام وبلاگ خوبی داری خیلی جالب است .خسته نباشی از مطالب این دفعه خیلی خوشم اومد باتشکر یا علی مدد
۲۰ دی ۸۲ ، ۰۸:۲۳ امید ...امید...
با سلام  بابا ای ول خیلی وبلاگت خوبه اولین بار که وبلاگت رو دیدم فکر نمی کردم ولی ...خیلی پر بار خسته نباشی جوون
به جون خودم هستم.ایمیلم رو که داری.هر که شنیده صدای مجتبی .شد عاشق و مبتلای مجتبی
۲۰ دی ۸۲ ، ۱۱:۲۷ مسافر ثانیه ها
سلام ممنونم از بابت اسم وبلاگم و اینکه انشاا... همه ما به این سخنان عمل کنیم...سبز باشی....
با سلام. بنده در خصوص گذشتن یک هفته این نظر را دارم که: یک هفته به مرگ نزدیکتر شده ایم. آیا خود را آماده کرده ایم؟ ضمنا از بابت لینک شما خیلی متشکرم، شرمنده فرمودید. یاعلی
سلام!این یک سئوال واحد است از همه شما خوبانی که نسبت به سرنوشت خود و کشور خود حساسید.با این شیوه رد صیاحیت ها چگونه باید برخورد کرد؟به نظر شما چند درصد مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد؟من شب را آبستن حوادثی می دانم که سحرگاهان خواهیم دید که چیست.............
سلام.داری  حرفه ایی   میشی. تبریک میگم. این دست وبلاگ ها نشون میدن که بچه مسلمونا اینجا تعدادشون کم  نیست. یا  علی  مدد .
۲۳ دی ۸۲ ، ۱۱:۵۳ علی شایق
سلام دادا خیلی حال می کنم وقتی می بینم یه وبلاگ دیگه به اسم امام حسن است اگه اجازه بدین میخوام به وبلاگ شما لینک بدم چون من عاشق وبلاگای مذهبی هستم اگه اجازه می دین به من اعلام کنین متشکرم
راه نا هموار است اما بنده آینده را روشن می بینم.
مقا معظم رهبری)حفظه الله)
سلام. در ادامه فرمایشات حضرتعالی: این نماینده ها فکر کردن مردم خر هستند (بلا نسبت بعضی ها) حالا که دوره نمایندگیشون تموم شده، فیگور استعفا دادن رو گرفتند. البته هیچ گونه جای شکی نیست که باید این افراد رد صلاحیت می شدند، ولی بهتر بود صلاحیتشان را تأئید می کردند و آن وقت که مردم به این افراد مفتخور رأی نمی دادند حالشان گرفته می شد. فعلا یاعلی
۲۴ دی ۸۲ ، ۰۸:۰۸ مسافر ثانیه ها
سلام یک هفته گذشت و امتحانای من هم تموم شد....خدایا شکرت.....اگر میشه منو با این لوگو لینک بدهید..........ممنون........
... از درد سخن گفتن و از درد شنیدن  با مردم بی درد ندانی که چه دردی است ..
سلام بابا این هفته خیلی سرت شلوغه
آفرین در این مدت کم مخاطبان زیادی پیدا کردی
و این فقط به خاطر سلامت قلم توست
salam. matlabeton jaleb bood. mamnoon, dar zemn tashkor mikonam az inke be man ham sar zadin. va darbare commeteton ba shoma moafegham , ham mard va ham zan har do hijab daran. ama man farmosh kardam darbare hijab mard benvisam.
سلام . اون متن در مورد سکه جالب بود . موفق باشید. به ما هم سر بزنید خوشحالمون می کنید .
۲۸ دی ۸۲ ، ۱۱:۲۰ meysam derakhshandeh
سلام حسن آقای گل . این  وبلاگ به قوله معروف آخرشه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی