امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

این هفته‌ی وبلاگ...

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۸۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ
۸۲/۰۹/۲۰
حسن میثمی

نظرات  (۲۳)

با سلام و عرض تبریک مجدد. در مورد کامپیوتر زن است یا مرد مطلبی نوشته بودم که انگار آن را نخوانده اید خوب مهم نیست
امروز توانستم وبلاگ را مشاهده کنم و هنوز آن را کامل نخوانده ام
امیدوارم به زودی به شما ملحق شوم؟؟؟؟
قربان شما و دوستتان حسین
سلام از سایت شما دیدن کردم ولی به نظرم یه کمی محافظه کار اومد . شما نباید سیاست رو با سایت خود قاطی کنید چون هوادارانتون کم میشن در ضمن شخص عزیزی چون امام حسن را با خامنه ای مقایسه نکنید
متشکرم
از وب شما دیدن کردم فقط یک بیت شعر می توانم بگویم
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
این ره که تو میروی به ترکستان است
کم نیار. ادامه بده. تجربیات خوبی برات خواهد داشت. بهش.ن توجه کن. فقط آنچه که هستی باش تحت تاثیر انتظارات بی خود قرار نگیر
سلام.. احوال شما!؟ ما رو نمی بینین خوشین!!؟ اینجا روز به روز بهتر میشه...التماس دعا دارم(آن هم به طرز فجیعی!)... یا حق!!
سلام اخوی. حال و احوال؟ کیف حالک؟
استاد عزیز و گرانقدرمان برای همه دعا فرمودند.انشاء با آقا امام زمان مشرف شوید حرم جدشان. وبلاگت چرا اینجوری شده؟ یه ماه نبودیما ببین چه بلای سرش آوردند. این مهاجر کیه که اینقدر حرف شنوی داری ازش ؟
سلام مهاجر خوبی اگه منو شناختی؟داداشم کنارم نشسته میگه خدا شفات بده الهی آمین
بسمه تعالی.....سلام ....خسته نباشید و امیدوارم موفق باشید ...النماس دعا
سلام.برای   اینکه   مشکلی   پیش    نیاد   فقط    یه     خسته   نباشید    بهت  میگم و  میرم.
  ضمنا    شما     رو    بجا    نیاوردم. یا    علی  مدد.
سلام امیدوارم حالتان خوب باشد
خوشحالم که بازدید کنندگان زیاد شده اند
به امید موفقیت شما
حسین
سلام از سایت شما دیدن کردم بسیار زیبا است فقط کمی طولانی می‌باشد و آدم خسته می شود
با تشکر از زحمات شما
سلام به شما دوستان و یاران خوب امام حسن (ع)
امیدوارم موفق و موید باشید
ان شاء الله
برای دومین با به وبلاگ شما سر زدم
بسیار عالی است و فقط تنها مشکل آن این است که مطالب را دیر به دیر می نویسید
با عرض سلام خدمت شما عزیزان از وبلاگ شما بازدید نمودم و بسیار مایل هستم با شما همکاری کنم.
اولین مطلب خود را برای شما فرستادم امیدوارم آن را منعکس کنید . با قدردانی
با سلام. ببخشید قضیه سی دی چیه؟ باید بدانم. این اولندش. دومندش می خواهم بیشتر درباره گروه شما بدانم. سومندش مگه شما گروه فشار هستید!!! این شکلک آخری را گذاشتید!!! چهارمندش ببخشید کمی دیر سر زدم. یاعلی
سلام از وبلاگتان دیدن کردم
مطالب مربوط به امام حسن بسیار زیبا است
ولی لطفا در مورد دولتمردان خودمان ننویسید تا بازدید کنندگانتان را از دست ندهید
مگر شما بین مردم زندگی نمیکنید!!!!!
با سلام
وبلاگ زیبایی دارید.فقط لطفا سیاسی ننویسید.
شما وابسته به کدام حزب سیاسی هستید ؟ من که می‌دانم از جایی تغذیه میشوید
ولی با این حال وبلاگ خوبی دارید .
با سلام خدمت دوست عزیز خودم جناب آقای ...
وبلاگتون خیلی خوبه فقط وقتش کمه !!!!
نظر خاصی ندارم می دونی آدم خسته میشه نوی یکهفته همش یک صفحه تکراری رو ببینه منم چیزی برای گفتن ندارم جز آرزوی سلامتی برای شماو همکارانتان در مجموعه فرهنگی امام حسن (ع)
با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای اولین بار با راهنمایی یکی از دوستانم از وبلاگ شما دیدن کردم
بسیار عالی است خدا حیرتان دهد که در جهت بالا بردن فرهنگ مذهبی فعالیت می کنید و مانند بسیاری از وبلاگهای دیگر در فعالیت های جلف و بی محتوا شرکت نمی کنید در ضمن به آدرس زیر هم سری بزنید :
www.hadisara.com
سلام وبلاگتون باحاله به شرطی که
یک طرفه ننویسید یعنی هم از چپ بنویسید هم از راست . چون ما همه ایرانی هستیم و ایرانیان را چه چپی و چه راستی دوست داریم
بازم اومدم ببخشید که خیلی وقت بود نظر ندادم چون دستگاهم خراب بود ولی خدا وکیلی این سه هفته که سر نزدم چه کردی خسته نباشید.  یا علی
سلام ممنون از تذکری که دادی سعی می کنم بیشتر حواسم رو جمع کنم شماهم اگه نکته خاصی به نظرتان رسید یا پیغام بگذارید و یا میل بزنید بازهم ممنون .
این اعداد عجیب خیلی باحاله. مطلب علمی هم بزن.
تولید علم و جنبش نرم افزاری خیلی مهمه که آقا روش تأکید دارند
قسمتی از مطالب رو خوندم جالب بود . جالب است بدونی که من سنی هستم نه شیعه و با احترام کامل تمام سخنانت را قبول دارم ولی سعی کن از مطالب مستندی استفاده کنی که کمتر خدشه ای به اون وارد بشه.
به رسول اکرم(ص) می سپارمت

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی