امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

کلکم راع...و کلکم مسئول عن رعیته

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۸۲، ۱۰:۱۳ ب.ظ
۸۲/۰۹/۱۳
حسن میثمی

نظرات  (۷)

سلام. امروز یکی از استادهامون از کربلا برگشت. رفتیم دیدنش.آآآآآآآی.التماس دعا
با سلام. با تشکر از بذل توجه و عنایت شما به این حقیر. در نظر سنجی شرکت کردم و منتظر مطلب بعدی شما هستم. یاعلی
با سلام و عرض معذرت.
من هر کاری میکنم خیر شمارا میخواهم و نه ناراحتی شما
مرا ببخشید دیگه تکرار نمیشه
با اون مقاله نجار خیلی حال کردم بازم ازینا بنویسید
در ضمن از بعضی منابع خبری شنیده ام یک cd در دست احداث دارید !!!!!؟؟؟؟!!! و من تبلیغ آنرا نمیبینم
با تشکر و عرض معذرت دوباره
حسین
با سلام و تشکر از وبلاگ عالی شما خیلی پر محتوا است ان شاالله زیر سایه مقام معظم رهبری سالهای سال با عزت زندگی کنید
علی رضا رئوف
عرض ادب و احترام مرا بپذیرید
از سایت زیبای شما دیدن کردم و خیلی خوشم آمد
ما بچه بسیجی ها باید هوای هم رو داشته باشیم تا استکبار جهانی نتواند هیچ غلطی بکند
در ضمن من ایمیل ندارم ولی دوست دارم عضو گروه شما باشم لطفا مرا راهنمایی کنید.
س
سلام سایت شما دو زار هم نمی ارزه
مرگ بر استبداد مطلقه
مرگ بر گروه فشار

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی