امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

القدس لنا...

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۸۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ
۸۲/۰۸/۲۹
حسن میثمی

نظرات  (۵)

سلام.بابا کار درست چقدر نوشتی خیلی هاشو نتونستم بخونم.کم بنویس دیگه.ان شاالله قدس هم ازاد میشه.یه ریزه همت میخواد که نیست.التماس دعا
سلام.  خوب    هستی ؟ میبینم  که    داری   میری    به   طرف    یه    مجله    هفتگی. خیلی    کار    سختیه    که     وبلاگ       رو     به    یه    مجله    برسونی  اممممما  به    نظرم  شما   توانایی  انجام    این    کار   رو    داشته     باشید .   برات   ارزوی    پیروزی     دارم.    یا    علی    مدد.
سلام. آیه‌ای توی قرآن دیدم که نوشته بود قدمهایی که برداشته می‌شه و موجب خشم کفار می‌شود حتما برایش عمل صالح نوشته می‌شود. راهپیمایی هم یک چیزی باید باشد توی همین مایه‌ها! یا حق
سلام من دوباره اومدم چون یه چیز یادم رفته بود
لطفا از انتقاد من ناراحت نشوید چون قصد من پیشرفت شماست ولی آن مقاله کامپیوتر زن است یامرد ؟
ناقص است و من کامل آنرا برای شما می‌فرستم .
قربانت حسین
ببخشید که مدتی با شما مکاتبه نکردم
امیدوارم مقاله من به دست شما برسد
با این نظر هم مخالفم که هرکس نمیتواند چند بار نظر دهد چون هر کس ممکن است در چند جنبه گوناگون و با چند شخصیت مختلف حاظر شود و نظرات خود را اعلام دارد
خیلی خیلی مرثی..........

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی