امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

لیله القدر خیر من الف شهر...

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۸۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ
۸۲/۰۸/۲۲
حسن میثمی

نظرات  (۱۰)

سلام.  احوال حاج    آقا ؟
راستی   یادم   رفت    که      بگم     تو   وبلاگ    جای     شعر     خیلی       خالیه .  نه ؟
با سلام امیدوارم طاعات و عبادات شما قبول حضرت حق باشد التماس دعا ارادتمند عنور
با عرض سلام من نیز شهادت جان سوز حضرت علی را به همهی سیب خوشبوها تسلیت عرض میکنم خوب بود در صورت مقدوراز یک مرثیه علی به جای اهنگ متن استفاده می شد با تشکر فراوان از متن در خواستی شکیبا
سلام علیکم شهادت حضرت علی (ع )را تسلیت میگویم .همان طور هم که یکی از خوانندگان سیب خوشبو گفته واقعا جای یه شعر خیلی خالیه باتشکر وخسته نباشید یاعلی مدد
سلام چند شب فقط ازین ماه مونده خیلی التماس دعا خدایا شهادت شفاعت.بفدای مولای غریبمون.یامولا علی ادرکنا بظهورالحجة
سلام بهد از دو هفته به دیدارت آمدم .
از دیر کرد ببخشید
امیدوارم وبلاگ خوب وپر بیننده!!!! داشته باشی
قربانت
حسین
سلام
با تشکر از وبلاگ زیبای شما
خدا نگهدار
سلام از وبلاگ مذهبی شما دیدن کردم .
بسیار جالب و پر محتوا است
با تشکر از شما و خودم که دیدن کردم ؟؟؟
بای
با سلام امیدوارم موفق و موید باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی