امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

متفاوت

جمعه, ۹ آبان ۱۳۸۲، ۰۷:۰۹ ب.ظ
۸۲/۰۸/۰۹
حسن میثمی

نظرات  (۸)

سلام. ما مخلصیم. شما  از    بزرگیتونه که حرفه  ما   رو  میخرید . اگه   دوست   داشتی   آدرس  مسجد    شهدا     رو بده    به   سایر     دوستان. یا     علی   مدد.
اقا اگر یک زیارت نامه ای از امام حسن دارید ذکر کنید تا بخوانیم و صفا کنیم
از وبلاگ دیدن شد خیلی بهتر شده مطالب بیشتر شده و جالب تر امید وارم بهتر و تاثیر گذارتر شود ارادتمند شما عنور
سلام .من به تازگی وبلاگ شما را دیده ام ضمن آرزوی موفقیت در ارتباطات آتی نظرات خودم را خواهم داد.  

best wishes
با سلام آدرس صحیح را خدمتتان ارسال می دارم. نظرات را متعقبا اعلام خواهم کرد.
با سلام آدرس صحیح را خدمتتان ارسال می دارم. نظرات را متعقبا اعلام خواهم کرد.
با سلام از وبلاگ دیدن شد بسیار عالی بود با تشکر از شما حسین
در باره ی زندگی پیامبر اکرم و صبر ایشان و رفتارشان با مشرکان مطلب بنویسید ممنون می شوم با تشکر شکیبا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی