امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

یا قائم آل محمد...خوش آمدی

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۸۲، ۱۰:۱۷ ب.ظ
۸۲/۰۷/۱۷
حسن میثمی

نظرات  (۴)

سلام... عیدت مبارک. حالم خرابه... ببخش خدانگهدار...یا حق!!
۱۹ مهر ۸۲ ، ۱۰:۱۴ دیونه غربتی!
سلام علیکم جناب آقای حسن میثمی! خوبی عزیز! آقا شما وبلاگه به این خوبی دست و پا کردندی...چرا ما رو اینقدر دیر خبر کردندی؟  (انشالله مزاح ما رو ببخشی!(: ....خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم!‌ با اجازتون بهتون لینک میدم! خیلی گلی! تشکر هم که به ما سری زدی! به داشت یادم میرفت!‌ ‌ولادت با سعادت آقا امام زمان(روحی له الفداه) رو خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم! .....التماس دعای شدید!‌ باز هم به هیئت ما سری بزنید! خیلی خوشحالون کردندی اخی!(: ......قدم مهمونهای مهدی جان(عج) ....سره چشمه خودمه!....و من الله توفیق الشهاده....یا مهدی(عج)
سلام! عیدتون مبارک! وبلاگتون قشنگه!...دله آدمو...دله آدمو.............؟ موفق باشید!
سلام علیکم از وبلاگتان تشکر میکنم خیلی خیلی خوب است فقط...از عکس ها وتصویرهای بیشتری استفاده کنید
با تشکر  یاعلی مدد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی