امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

خوب یا بد؟این بار تو بگو

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۸۵، ۱۲:۲۳ ق.ظ
۸۵/۰۶/۲۳
حسن میثمی

نظرات  (۱۶)

سلام

حسن جون

واقعا ببخشید

من قم بودم بچه ها تغییرش دادن چون قرار بود یه قالب خوب برام پیدا کنن به خاطر اینکه قالب قبلی به کلی داغون شده بود

سعی می کنم که خیلی زود روبراهش کنم  شما هم کمک کنید بد نیست به جای اینکه طعنه بزنید

مهم تر از اینها

از اون بی معرفت چه خبر .............؟

دلم گرفته از این درد ...

حسن جان

یاعلی

یا حق
سلام

خیلی ممنون که به سرزدید وافتخاردادید در خدمت شما امام حسنی ها بودن افتخار می خواد که خاک تو سر من ریاکار گنه کار روسیاه که ندارم

واسه من حتما دعا کنید



امام حسن مجتبی پشت وپناه تون
سفر یک روزه به تنگه ی واشی ۲۷ شهریور ماه

برای ثبت نام تا ۲۵ فرصت دارید
دوست عزیز بسیار سپاسگزارم از اینکه بما سر زدید و نظر اصلاحی دادید چشم منبعد سعی و تلاش میکنم نظر مفید شما را اجرا کنم.التماس دعا
سلام ...به نظر من تأثیر خوبی داره و احساس خوبی هم در همه ایجاد می کند چون ...همه یه جورایی منتظرند!!
سلام دوست عزیز ... اعیاد شعبانیه هر جور که برگزار بشه دلها رو نورانی میکنه ...
سلام

فکر نمی کنم که بد باشه . بالاخره هر چی باشه حس عید رو در آدم زنده می کنه . حالا به خاطر چشم و هم چشمی هم ممکن باشه که مثلا یک کوچه قشنگتر از اون یکی بشه یا هر چیز دیگه
سلام.خوبی حسن جان!خداییش حال میکنی تیممون چه شانسی شانسی میبره!
خوب در مورد سوال خوبی که پرسیدی باید بگم...انصافآ مردم ما یکم عجیبن....بعضی موقع ها که تو خیابون آدم راه میره با خودش میگه عجب مردم بی ایمانی شدن!!اما موقع عاشورا یا همین نیمه شعبان که میرسه باز مردم با توجه به مناسبت پیش رو شادی یا عزاداری میکنن...اون هم با چه شوری...من که موندم!ولی این آقا امام زمانه (عج) که خودش از دل مردم خبر داره و پاداش هر کی رو یه جوری میده......البته این نظر منه....امیدوارم موفق باشی....راستی دانشگاه ها هم شروع میشن ها!!مداد و پاک کن و دفتر نقاشی خریدی واسه امسال؟
سلام. خوبید ؟ تاثیرش بد نیست . یادمه پارسال با دیدن چراغونی ها آونقدر جوگیر شدم که تا یکی دو ساعت از این ور و اون ور عکس می گرفتم. موفق باشید . وبمو به روز کردم.خدا نگهدار
سلام...چه خانم معلم خوبی دارینا!!خانم معلم ما گفته از همون روز اول مهر میخواد ناخونامونو ببینه!تازه گفته لیوان هم باید با خودتون بیارین مدرسه......راستی بابام هم بین من و خواهرم تبعیض قائل میشه!آخه مداد رنگی که واسش خریدن روش عکس چرا و چیه داره!!ولی مال من عکس شوکت داره!!
سلام

حسن اقا

چه خبر

نمی خواد از ما تشکر کنی

خونه خودمونه بابا؟؟؟

فکر کنم که اب و هوای قم به هم ریخته سید باقر هم سرش گرم بوده؟

اشتباهی اومده برامون چند خطی بعنوان تبرک به جا گذاشته ( چند خط برای رد گم کنی بوده ها بیایی اشی که پخته رو می بینی )

بهر حال یه مو هم از خرس کندن غنیمته

ما که عادت کردیم به جواب ندادن شما و سید باقر؟

خدا خیرت بده

همیشه دعاگوت هستم

ما رو دعا کن تا فراموشمون نکنی

یا علی
مخلصیم..........حسن آقا..........ما میریم یزد..کاری باری؟
خیلی خوبه  یه قسمتیشو به سلیقه خودتون زیادترش کنید
سلام

هفته دفاع مقدس رو به همه شما عزیزان تبریک وتهنیت عرض نموده وپیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو به شما تبریکعرض عرض نموده والتماس دعا مخصوص ازشما عزیزان دارم ضمنا وبلاگ از اول رمضان تا 15 رمضان میلاد

امام حسن مجتبی ارباب خوبم با مطالب شعر و حدیث از وداستان و...به روز می شود در ان شبها مادر خدمت همه بزگوران هستیم

التماس دعا

امام حسن مجتبی پشت وپناه تون
سلام بر دوست عزیز

پیشاپیش حلول ماه مبارک را تبریک می گویم

با پستی جدید از مطالب استاد صمدی بروزم .

یکی از دستوراتی که شریعت احمدیه (ص) برای نیل بدین مقصد اعلی جعل فرموده است، مسأله روزه می‌باشد. انجام این دستور الهی آداب خاصی دارد تا شخص روزه‌دار با انجام اعمال و رعایت قواعد آن – که از گرسنگی و تشنگی کشیدن ظاهری است تا به مراتب بالای آن که انسان در تمام شئون خود روزه‌دار باشد – به ثمره و نتیجه آن دست پیدا کند ولذا به ما فرموده‌اند هر روز که روزه گرفته‌اید، انشاءالله در غروب آن روز افطار کنید.

یا مهدی فاطمه ادرکنی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی