امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

تولد سه سالگی ات مبارک!

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۸۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ
۸۵/۰۶/۰۲
حسن میثمی

نظرات  (۳۹)

سلام حسن جان....حیف شد میخواستم اولین نفر باشم که بهت تبریک میگم اما نشد.............

به هر حال تبریک میگم تولد ۳ سالگی وبلاگت رو .ما که خیلی بهش عادت کردیم تو این مدت.مطالبش همیشه قشنگ و بسیار عالی نگارش میشه به هر حال وقتی مدیر این وبلاگ حسن باشه دیگه توقع آدم بالا میره!خیلی خوشحالم از این تولد و امیدوارم تولد صد سالگی این وبلاگ رو با نوه هات بگیری...تو همین دنیا.......
به هر حال من فراموش نمیکنم زحماتی رو که در اوایل وبلاگ نویسی من متحمل شدی.....۴ تا گل بهت میدم سه تاش طبیعیه به مناسبت تولد وبلاگت و چهارمیش مصنوعیه...تاپژمرده شدن آخرین گل دوست دارم
سلام

واسه من افتخاره که  با امام حسنی هایی پاک و با صفایی مثل شما اقای علی شایق وحسن کهریزی اشنا شدم در خدمت شما بودن  لیاقت می خوادخیلی خوشحال شدم که به وبلاگ بی محتوای من اومدید حسن جان کلوپ امام حسن رو هم افتتاح کردم خوشحال می شم که به ما درپیشبرد کلوپ کمک کنید  وهمچنین تولد سه سالگی کلوپت مبارک ما  از دیر وقتیه شما هزیزان رو می شناسیم وادرس شما لینک وبلاگ بوده ولی لیاقت نداشتیم به خدمت شما برسیم

ممنون التماس دعا

امام حسن مجتبی(ع) پشت وپناه تون
هستم غلام حسن از عالمی سرم

شادم که خاک پای غلامان حسنم

به نیت امام حسن این دو گل تقدیم شما

امام حسن مجتبی (ع) پشت وپناه تون
بسمه تعالی

با سلام

تبریک می گم

امیدوارم موفق و سربلند باشید

التماس دعا
بزرگ شدی ها. مبارکه
با سلام وعرض ادب تولد این وب زیبا که معطر به عطر امام مجتبی است رو تبریک میگم سر بزنین خوشحال
سلام و تبریک

مبارک باشه.سه سالگی
سلام - دوست عزیز واقعا سایت خوبی دارید در دل این شب که بیدارم با مطالب زیبایت مشغولم و حال کردم همیشه موفق و سربلند باشید. التماس دعا

http://darvishmeikade.blogfa.com/ به این وبلاگ هم سری بزنید.
اقا تولدت مبارک
سلام..آقا تبریک می گم..صد سال که سهله ان شاء الله تولد ۱۰۱ سالگیش رو بگیری (شاید هم تو این دنیا) ..موفق باشید..!!
سلام...تولد این سیب خوشبو برشما و دوستدارانش مبارک باد .

امیدوارم به لطف خدا و مدد سیب خوشبو همیشه موفق

و روز به روز بهتر از قبل باشید .ان شاء الله
سلام حسن جان..آپدیت کردم........
میلاد انوار قدسی کربلا

حضرت ابا عبدالله الحسین

ماه منیر هاشمیان

و حضرت زین العابدین

علیهم السلام بر شما مبارک

میلاد  وبلاگت هم  بر توی خوب و  ما  مبارک  .. یا علی
۰۸ شهریور ۸۵ ، ۰۵:۵۳ سید صادق قاضی
امام سجاد: همانا برای عباس نزد خداوند جایگاه و مقامی است که تمام شهیدان در روز قیامت بر آن رشک می برند.

سلام حسن جون

خدمت رسیدم برای عرض تبریک به مناسبت موالید شعبانیه و همچنین حلالیت خواستن از شما دوست عزیز. می دونی که عازم سفرم. آپم در همین رابطه. راستی برات آف گذاشتم که شماره تلفن خونتونو بدی که جواب ندادی

مهدوی باشید. التماس دعا
سلام

سیب خوشبوی...

اعیادشعبانیه بر شما مبارک باشه.

شاید این هفته راهی قم شدم شاید ..........

یاعلی
سلام

وبلاگت خوبه

به من هم سر بزن

منو هم لینک کن

و نظراتت را بده

اگه خواستی من هم لینک می کنم شما را
سلام

دوباره عیدت مبارک

اگه دستم بهت برسه...

ما خودمون ذغال فروشیم داداش...........
سلام.وبلاگ یا امام حسن بروز شد.با اجازه لینکت کردم.اگه گذرت به وبلاگ آقا امام حسن افتاد نظر بده
درود بر سیب خوشبوی شیعیان و بر شما . استفاده می کنم از مطالبتان . بوی خوش سیب تا این جا می آید  .... رهیاد هم به روز شده ..
سلام

جالب بود و خوندنی .

تولد ۳ سالگی هم مبارک باشه . یادم رفت به خاطر این موضوع هم شیرینی بگیرم . ایشالله که هفته دیگه

موفق باشی و پیروز
سلام حسن جان....دلم برات تنگ شده بود گفتم یه سری بزنم شاید آپ کرده باشی........راستی قریب هم از سمت مدیر عاملی به دلیل انجام نشدن وعده های وزارت رفاه نسبت به استقلال استعفا داد......چه قریبانه هم رفت.....حیف.......
سر زدم. از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. دمتون گرم
سلام

ولادت حضرت علی اکبر رو به شما عزیزان تبریک  وتهنیت عرض می کنم انشاالله در این  شبهای عزیز و مبارک زندگی به کامتان باشد مارو از دعای خیر تون بی نصیب نفرمایید

امام حسن مجتبی پشت وپناه تون
با سلام به شما برادر بزرگوار، خوبید؟

تولد سه سالگی وبلاگتون مبارک باشه

انشاا... تولد 100 سالگیش توی همین دنیا

با آرزوی بهترین ها برای شما

پیشاپیش فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت یوسف زهرا، آقا اباصالح (عج)، رو خدمت شما و خانواده محترمتون تبریک عرض میکنم

در پناه حق باشید

یا علی
سلام حسن جان

وبلاگ قشنگی داری.خیلی خوبه مثل خودت

موفق باشی.
ای دنیا
سلام عزیزم! اون وبلاگ تعطیل شد. به امید دیدار
۱۵ شهریور ۸۵ ، ۰۵:۱۶ وبلاگ مبارزین
وبلاگتون زیباست. اگر صلاح دونستید لینک به ما بدید.
۱۶ شهریور ۸۵ ، ۰۸:۱۲ شورش در سراسر کشور
وضعیت  دریازده شهر فلج کننده است. تهران، قم، اصفهان،شیراز، مشهد، تبریز،اهواز،‌آبادان، کرج و... مردم با تعطیل کردن مغازه ها به جمع تظاهرکنندگان پیوسته اند. تپه های قیطریه در شمال، نازی‌آباد درجنوب، بیابانهای محمد علی جناح در غرب ومیدان ژاله در شرق چهار مقصد راهپیمایان تهرانی است ...
سلام خسته نباشی لیتنکتو رو سایت گذاشتم اگر وبلاگ خوب دیگری سراغ داری بیا و تو بخش نظرات شما در سایت برایم بنویس

www.4diplomats.ir
سلام . . . میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت بر شما مبارک باد
سلام ...میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت بر شما مبارک باد
سلام اقا

چطوری

خوبی

ممنون ک هسر زدی

منم میلاد حضرت حجت رو به شما تبرک میگم

تولد عید شما هم مبارک

سالها بتونی ان شا الله قلم بزنی برای اهل البیت

یا علی
سلام حسن جان....امروز دلم به این خوش بود که تو مراسمی که آقای ا به مناسبت میلاد امام زمان(عج) تدارک دیدن ببینمت.. البته جویای احوال شدم ازپدر گرامیتان اما انگار سعادت نداشتم زیارتت کنم.............راستی دیگه به من سر نمیزنیها!!
سلام حالت خوبه توی سایت لینکتو گذاشتم لطف کن سری به ما بزن و لینک های دوستانتو برامون بنویس
۲۰ شهریور ۸۵ ، ۱۰:۲۷ نگین عشق سلطان
سلام

حالا تولد ۱۰۰ سالگی رو نمیدونم ولی ایشالله !

خیلی وبلاگ خوبی داری.

منم از عاشقای امام حسنم.

مرسی از وبلاگ خوبت
یک روز صدام به بوش زنگ می زند و می گوید:« جورج دیشب یک رویای زیبا دیدم. خواب دیدم که برج های دوقلو دوباره ساخته شده و نیویورک از همیشه زیبا تر است و روی هر ساختمان بلند یک پرچم بود.»

بوش:« روی پرچم چی نوشته بود؟»

صدام:« نوشته بود: الله اکبر»

بوش:« اتفاقا من هم دیشب خواب بغداد را دیدم که تمام ساختمان ها دوباره ساخته شده بود و بغداد حتی از زمان قبل از جنگ هم زیباتر شده بود. و روی همه ساختمان ها یک پرچم بود.»

صدام:« روی پرچم ها چی نوشته شده بود؟»

بوش:« نمی دانم. آخه بلد نیستم اسرائیلی بخوانم»!!!!!!

اینو به مناسبت ۱۱ سپتامبر نوشتم!

حال وکردی؟
سلام یه بار دیدم اون وبلاگو

سوالهای جالبی  میپرسه.حالا تاخیر چه اشکالی داره.تولد دیگه

یا حــــــــق

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی