امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

بروید ای دلتان نیمه...

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۸۵، ۰۵:۲۷ ب.ظ
۸۵/۰۵/۲۷
حسن میثمی

نظرات  (۲۶)

۲۸ مرداد ۸۵ ، ۰۵:۱۸ سید محمد باقر موسوی
سلام حسنم

اگر یادت باشه مطلبی که در پست قبلیت گذاشتی اقای امجد هم بعد یکی از نماز ها برامون گفت. حالا تو این مطلب رو از کجا نوشتی من نمی دونم ولی من که این حدیث رو از اقای امجد شنیدم.

هماره برقرار
سلام حسن جان.چی بگم والا........ این سران عرب مایه ننگ هستن.فقط همین!
سلام. عزیز  گلم                                         مطلب جالبی بود . لبنان کاشت ی که در جام جهانی هم زده نشد .به امید نابودی ظلم

در جهان .از اینکه به من سر زدی خوشحال شدم

علی یارت ......خدا نگهدارت
۲۸ مرداد ۸۵ ، ۱۰:۲۳ سید صادق قاضی
.................................... السلام علیک یا موسی بن جعفر...........................

سلام حسن جون

خیلی ممنون از اینکه منو مورد لطف قرار دادی

سالروز شهادت امام کاظم را تسلیت عرض می کنم. آپم در همین رابطه

چشم گردون در عزای موسی  جعفر گریست

چشمه خورشید بر آن ماه خوش منظر گریست

دیده عشاق از داغ امام عاشقان

در دل صحرای غم یک آسمان اختر گریست
۲۸ مرداد ۸۵ ، ۱۱:۳۲ محب اهلبیت
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

فعالیتها و مبارزات ( قسمت سوم )

شهید آیت الله سید حسن شیرازی برای جلوگیری از انتشار افکار مخرّب و ظلم و فساد حزب کمونیست به قاهره مسافرت نمود و با شیخ محمود شلتوت رئیس جامع الازهر ملاقات کرد و از او درخواست نمود تا با تمام قدرت از انتشار این حزب جلوگیری کند...

مرجع فقید آیة الله العظمی شهید سید محمد شیرازی با برادر شهیدشان سید حسن" قدس سرهما" برای جلوگیری از این منکرات فعالیت های زیادی می کردند...

برای مبارزه با کمونیست ها و جلوگیری از فساد و ظلم هایی که مرتکب می شدند، مرجع تقلید شیعیان جهان آیة الله العظمی سید میرزا مهدی شیرازی پدر بزرگوار شهید سید حسن و مرحوم آیة الله العظمی سید محسن حکیم و آیة الله العظمی سید عبد الهادی شیرازی و علماء دیگر فتوا بر کفر و الحاد کمونیست ها دادند.

از دوستان دعوت میشود برای آشنایی بیشتر با مبارزات ایشان مهمان وبلاگ شهید مظلوم شوند.

السلام علی عبادالله الصالحین
سلام .

خوب هستید؟

تسلیت میگم شهادت امام هفتم مونو..

التماس دعا.

یا موسی بن جعفر.
سلام خوبی

آقا دیگه نبینم تو برجک سید بزنی ها مواظب باش ....

تسلیت عرض میکنم شهادت امام کاظم رو .

تازه دارم روبراهش میکنم البته خیلی کار داره یه سر بزن

حتما این کار رو بکن با اجازت لینک کردم....

بین من و سید هر چی که هست م... اقا چرا وارد مسایل خانوادگی میشی هان ؟؟؟؟؟

امام رضا علیه السلام فرمودند:

مَـن فـرّج عن مـومـن فـرّج الله عَن قَلبه یـَوم القیمة

هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش بر طرف سازد

(اصول کافى، ج 3، ص 268)

از حضور سبزتون ممنون.

اگه دوست داشتید این جا هم سر بزنید.

www.banooyenoor.mihanblog.com

بلاگ زیبایی دارید

آقا .. آقا ...

موفق باشید

التماس دعا
سلام بر حسین آقای عزیز..... قربون امام حسن(ع) برم... قربون غریبیه آقا..... از امام حسن(ع) بخواه که یه گوشه چشمی به ما هیئتیها بکنه.... به خدا راه دوری نمیره.......
هوالحق

سلام

عجب عکس قشنگی از ناودون طلا گذاشتین تو پست قبلیتون ... منو برد تو حال و هوای مکه.... عجب نمازایی می خوندیم اون زیر وهابیا گیر می دادن ایرانیا هم از رو نمی رفتن...

ولی بقیع... حتما اون جا رو دیدین که اینقدر تو فکر غربتشین... اگرم نه ان شاالله قسمتتون بشه ولی  آی دل آدم می ترکه از غربت اونجا.... بین الحرمین که می مونی سرت داغ می شه و مخت سوت می کشه..... جلو چشم رسول خدا و اینهمه.... باز خوش به حال آقایون !خانما که دیدن داره شرایطشون.... انگار غربت بقیع همیشگیه ... همیشگی ...
سلام....... مگه می شه آقا حسن شما را فراموش کرد..عیدت مبارک
۳۰ مرداد ۸۵ ، ۰۹:۵۶ سید صادق قاضی
سلم حسن جون

تازه این اولش حالا ما باین آقا کارا داریم
سلام.....

عیدت مبارککککک.

منم برگشتم...

یا علی..
بابا ولشون کن بذار خوش باشن اونا مگه سخن مخن وفهمن؟
سلام دوست خوبم...عید شما مبارک
با سلام خدمت شما دوست گرامی...فرا رسیدن عید مبعث بر شما مبارک باد
سلام دوست گرامی...مطلبتان عالی بود...عیدتان هم مبارک
بازم سلام .لم

اول از همه عیدیکه گذشته رابه شما تبریک میگم هرچنر کمی دیر شده . دوم اینکه تولد وبلاگت را بهت تبریک میگم . کیک ارو تنها نخوری علی یارت ....خدا نگهدارت
حسن جان واقعا فکر می کنی پیروزی در کار بوده یا ما رو سر کار گذاشتی ؟؟؟؟؟

به نظر من این جنگ هم مثل بیشتر جنگ ها نه تنها پیروزی در بر نداشت بلکه فقط و فقط یه عده انسان بی گناه برای قدرت نمایی دستهایی پنهان کشته شدند
حسن عزیز من هم مثل شما از صهیونیست و هر نوع حکومت نژاد پرست دیگر متنفرم متاسفانه دید شما و نحوه موضع گیریت پیرامون این موضوع به شدت تحت تاثیر اخبار صدا و سیما است و چیز جدیدی دیگری ندارد به راستی مگر چند بار به منطقه لبنان و فلسطین سفر کرده ای که این قدر با اطمینان در مورد این موضوع صحبت میکنی ؟ من به عنوان یک خواننده توقع دارم که تو دارای یک دید مستقل باشی نه اینکه مبلغ جریان حاکم در کشور
۰۵ شهریور ۸۵ ، ۰۵:۱۳ امید-جوابیه جناب محمود!
من فکر میکنم اگر ما تحت تاثیر صدا و سیما باشیم . و همه حقایق همچون افتاب را فقط با این تو جیه کودکانه به راحتی نادیده می گیرید .باید بگویم که شما خود صهیونیستی .اما خودت خبر نداری!!
۰۵ شهریور ۸۵ ، ۱۱:۴۰ حسن در جواب امید
امید جان خواهش می کنم درباره ی محمود این جوری حرف نزن.من محمود رو خوب می شناسم.خیلی بده که اینقدر زود به یکی برچسب می زنی
۰۵ شهریور ۸۵ ، ۱۱:۵۸ حسن در جواب محمود
محمود عزیز سلام.درباره ی کامنتی که گذاشتی خدمت حضور گلت عارضم که مشکل ما همین است که می خواهیم دائما یک حرف جدید از هر موضوعی بزنیم.چه اشکالی دارد که وقتی تحلیلی درست از یک تفکر می بینیم از آن حمایت و دفاع کنیم؟
ببین حمله ی اسرائیل به لبنان(یا بالعکس.هر جور تو بگی)یک دلیل بیش تر نداشت.و آن هم این بود که لبنان از حزب الله خوشش نمی آمد.تکرار می کنم.از حزب الله.نه از مردم لبنان.من با مردم لبنان کاری ندارم.همه هم می دانیم که بهانه ی اسرای اسرائیلی بهانه ای بیش نبوده.این یک تحلیل خیلی خیلی ساده است.ربطی هم یه صدا و سیما و این مهملات ندارد.
ضمنا یک چیز دیگر.دید مستقل حتما نباید جدید باشد.
قربانت
حسن عزیز از شما سپاسگزارم که با حوصله وقت میگذاری هم در پاسخ دادن به من هم در پاسخ دادن به دوستان

از اینکه میتونم توی یک فضای دوستانه با شمادوستان جوانم صحبت کنم خوشحالم!

و همینطور شما آقا امید : ممنون که مرا از این موضوع باخبر کردی!!!!
۰۶ شهریور ۸۵ ، ۰۸:۵۳ حسن در جواب محمود
سلام.محمود جان دیشب قبل از این که بخوابم درباره ی این موضوع خیلیییی فکر کردم و به نتایجی رسیدم.این حرف شما که این جنگ برای قدرت نمایی دست های پنهان بود را تا حدی قبول دارم.هم چنین همان طور که گفتم اسرائیل از حزب الله خوشش نمی آید.اما به این نتیجه رسیدم این فقط نمی تواند دلیل حمله اسرائیل باشد.پس باید یک دلیلی داشته باشد.می دونی؟مثلا شما می خوای غذا بخوری یک پیش غذا قبلش خیلی می چسبه.این جوری احساس می کنم که یه اتفاق بزرگ تر داره رخ می ده که حمله اسرائیل به لبنان مثل یک پیش درآمد می مونه.خیلی حرف در این مورد دارم.بعدا می گم
تنهای تنها شده ام  یا حسن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی