امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

و بدانید که خدایتان هرگز...

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۸۵، ۱۲:۲۱ ق.ظ
۸۵/۰۵/۲۱
حسن میثمی

نظرات  (۱۵)

بسمه تعالی

با سلام خدمت حسن آقا

آقا ملتمس دعاییم

نائب الزیاره ما در حرم حضرت معصومه باشید ان شا الله
وقتی خداوند شما را به لبه پرتگاهی هدایت کرد، کاملا به او اعتماد کنید. چون یکی از این دو اتفاق خواهد افتاد: او شما را می‌گیرد اگر بیفتد یا اینکه یادتان می‌دهد چگونه پرواز کنید.

..سلام حسن جان.حیف شد میخواستم اولین کامنت رو خودم بگذارم که سعادت نداشتم.واقعآ مطلب و حدیث پرباری بود و با خواندن اینگونه احادیث افسوس است که میخورم..التماس دعا شدیدآ.یا حق
سلام علیکم

برادر محترم این جمله گروگانگیری متقابل رو مههندس رامین پیشنهاد دادن و تو همایش مطرح کردن  نه من ....... ضمن اینکه برادران لبنانی مسئولیت انجام این کارو به عهده گرفتن البته اگه ایران موافقت کنه؟!

یا علی
حسن جان سلام .من که از مشق شبت لذت بردم .چون خیلی خفنهباشی اما عمرت نباشه .
حسن آقا وقتی آدم بیلشو از چند جا جلو آب بزاره فکر می کنه خیلی چیزا گیرش میاد و لی گاهی اوقات برعکس میشههمه آبها رو از دست می ده...مگه مجبورت کردن ده تا ده تا وبلاگ درست کنی که حرف کم بیاری ...بیا ببین چقد واست حرف زدم قول بت می دم تا آخرش نخونیش ...حواشی اعتکاف قم...
۲۳ مرداد ۸۵ ، ۱۱:۰۱ سید صادق قاضی
سلام حسن جون

خیلی دلم ازت گرفته. آخه من با شما ها چقدر فاصله داشتم که خودتون رفتید مشهد. دلم ازتون گرفت به خود آقا گفتم آقا هم لطف کرد هنوز شما بر نگشته منو طلبید. دوم اینکه حتما من باید بیام به وبلاگت تا بیای به من سر بزنی . منو مجبور کردی که بهت اینو بگم که خیلی ... خیلیییی... . آقایی. دلم برات تنگ شده خیلی . تو دلم جا داری شک نکن.

به روزیم با مطلبی که بی ربط با شعر زیر که از مرحوم آغاسی است نیست.

دست افشان پای کوبان می روم،بر در سلطان خوبان می روم، می روم بار دگر مستم کند، بی سرو پا بی دستم کند، می روم از خویشتن بیرون شوم، در پی لیلی رخی مجنون شوم، هر که نشناسد امام خویش را، بر که بسپارد زمام خویش را؟

مهدوی باشید یا حق
۲۳ مرداد ۸۵ ، ۱۲:۱۰ سید محمد باقر موسوی
از سخنان ایت الله امجد در مشهد مقدس.

هماره برقرار
۲۴ مرداد ۸۵ ، ۰۶:۰۶ میر علی ( شب یلدا )
خب عزیز جون

سلام

بعد از بستن طواف عزیزم

امروز با نهایت سر بلندی خبر نگاشتن اخرین پست

م ر غ س ح ر

را می دهم که خودش عالمی دارد

منتظر قدوم سبزت نشسته ام
سلام حسن جان.پیروزی غرور آفرین سید حسن رو بهت تبریک میگم.به من هم سر بزن آپدیت کردم در مورد اینکه اگه جام جهانی تو ایران باشه!!!
بسم  رب المهدی

ومن اظلم ممن منع مساجد الله ان  یذکر اسمه

یا علی
درود بر شما دوست همدلی که ندیده دوست دارمت !

این گونه وبلاگ ها را باید غنیمتی شمرد به شرطی که نویسنده  خستگی ها را تاب بیاورد و مداوم باشند کارهایی از این دست ...

و اما بعد از مدتی رهیاد دوباره آمده با:

باور کنید ای شیعیان موسا طرفدار شماست

اندوهناک و خسته جان موسا طرفدار شماست

این اژدها خشم خداست در هیبت مردان دین

موسا در اطراف شماست  یار  امیر المومنین !...
سلام حسن جون

طرح سایتت رو برسون شروع کنم راستش رو بخوای گمش کردم

یا علی
دوست عزیز سلام..بهمون سر نزنید ،

دلگیر نمی شویم ...ولی وقتی آپ می کنید

خبرمان کنید ..دلشاد می شویم!

مرسی از مشق شب فوق العاده ات ...می شد باهاش پرید.
سلام .چه خبر ـ نیستی مثل اینکه سرت خیلی شلوغه !!!آقاجان دلمون تنگ شد یه سرهم به ما بزن و گرنه ... بی خیال

یا اباصالح المهدی ادرکنی

تو همون حس غریبی که همیشه با منی

تو بهونه هر عاشق واسه زنده موندنی
عجب دنیایی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی