امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

صورتحساب

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۸۵، ۰۸:۲۵ ب.ظ
۸۵/۰۴/۲۵
حسن میثمی

نظرات  (۲۳)

سلام

محال است آدمی چیزی را بدست اورد که خود هرگز نبخشیده...عشقی در‎ ‎حد کمال ببخش تا ‏عشقی در حد کمال بستانی‎ ‎‏.‏

وبلاگ من هم به روز شده .خوشحال میشم اگه بیای. تورا من چشم در راهم.‏

‏>
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم

خیلی زیبا بود ... وبلاگ مام به روزه ... هدیه روز مادر ... التماس دعا

باولایت تا شهادت

یاعلی(ع)
من نمی خوام ارثم برابر آقایون باشه. من نمی خوام دیه ام برابر مردا باشه . اگه یکی منو کشت عیبی نداره بابام مجبور بشه نصف دیه دیگه به اون آقایی که منو کشته بده تا بتونه قصاص کنه . برا اینکه در احادیث شریف اومده النساء ناقصات العقول.خوب جونم در بیاد خواست مادرم منو دختر نزاد تا عقلم ناقص باشه . اصلا من نمی خوام قاضی حتی استاندار باشم دیگه رییس جمهور و ولی فقیه شدن پیش کش کش . چون به قول امام جمعه عزیزمون اگه رییس جمهور بشم و در همون حال حامله باشم با شکم گنده برم به استقبال بشار اسد.! من نمی خوام قاضی بشم من نمی خوام توی خبرگان راه پیدا کنم وقتی در بین چهارده معصوم فقط ی زنه اونم حق نداشت امام باشه. من حق طلاق نمی خوام چون باید مطیع شوهرم باشم اگه نباشم توی قران اومده که ناشزه ها رو اول موعظه کنید اگه آدم نشدند توی رختخواب بهشون پشت کنید اگه آدم نشدند بزنیدشون . می دونی وقتی توی قران اومده که الرجال قوامون علی النساء دیگه من مسلمون غلط می کنم بگم چرا شهادت دو زن با ی مرد برابری می کنه ...اصلا همون شاعر حرف خوبی زده که ...نشینند و زایند شیران نر.من حامله بشم بزایم کهنه بشورم شیر بدم آشپزی کنم لباس بشورم.بسمه ...
۲۶ تیر ۸۵ ، ۰۲:۳۳ سید محمد باقر موسوی
سلام حسن جون

من هم دلم برای تو خیلی تنگ شده...

راجع به متنت هم بگم خیلی زیبا تر از متن های سنگینی بود که در این چند روزه درباره مقام مادر خونده بودم.روانی و سادگی مطلبت من رو به وجد اورد...

راستی زمان دقیق حرکت رو که به من اطلاع میدی...

دوست دارم.

یا علی
۲۶ تیر ۸۵ ، ۰۵:۲۵ صلیب نقره ای
سلام.......خوفی...من روززن تبریک میگم..امیدوارهمیشه شاداسموین باشی عزیز....
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.

صَلَی اللهُ عَلَیکِ یا اُمُّ الاَئِمّه فاطِمِه الزَهراء(سلام الله علیها).

صَلَی اللهُ عَلَیکَ یا اَباعَبدِاللهِ الحُسَین(علیه السلام).

سلام.

خسته نباشید.

ولادت دخت نبی مکرم اسلام، شافی روز جزاء، انیسه الحوراء، فاطمه الزهراء سلام الله علیها مبارک باد.

انشاء الله عیدی خوبی از دست پسر بزرگوارشان حضرت حجت روحی و ارواح العالمین له الفداء گرفته باشیم.

به امید صبح ظهور و زیارت روی مبارکش به زودی زود انشاء الله

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف).

کربلایی باشید.

التماس دعا.

یا امیرالمومنین، حیدر(علیه السلام) مدد.
متن اولتون قشنگ بود

ولی تکراری تو مجله موفقیت خوندم
۲۶ تیر ۸۵ ، ۰۶:۱۶ سید صادق قاضی
سلام به حسنی که از وقتی به اون گفتم حسن جون همه می خوان به هش بگن حسن جون.

خیلی عالی بود واقعا اگه همه بدونن که مادرانشون چه کارهایی براشون کردن هیچ وقت ...

مهدوی باشی
عجب!!!!! پس که اینطور. مای بی خبر غافلو بگو که از مقام مادر بی خبریم
سلاااااااااااام. عشق اول عشق خدا به بنده هاش بعد عشق مادر به بچه هاش. یاعلی(ع)
سلام و عیدتان مبارک...
سلام حسن جان

مثل این که اقتصاد تاثیر خود را بر تو گذاشته است.

خوب بید.

یا علی
۲۷ تیر ۸۵ ، ۱۲:۳۵ کبوتر بین الحرمین
سلام خوبید ممنون که تشریف اوردین .

با بچه های خبرنگار به طریق ارتباط دارم اگر خبر نگارید بفرمائید یه جورایی در خدمتتون باشیم .
سلام اینقده میل نزن که بیام وب رو وببینم بابا اون بی نامه من بودم دیگه یادم رفت اسم بزنم. ژس تو چه داداشی هستی!!! مشهد خوش می گذره؟
در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می شد . کودک می دانست که باید به زودی سفرش را آغاز کند . او به آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید : (( خدایا ! اگر من باید همین حالا بروم لطفاً نام فرشته ات را به من بگو ئید .))

خداوند شانه او را نوازش کرد و پاسخ داد :

(( نام فرشته ات اهمیتی ندارد ، به راحتی می توانی او را مادر صدا کنی .))

با عرض سلام و خسته نباشید شرمنده که خیلی خیلی خیلی خیلی دیر تبریک میگم این میلاد فرخنده رو. راستی این روزها حزب ال... جانانه داره از میهنش که چه  عرض کنم از اسلام دفاع میکنه .ای کاش سران عرب اینقدر بی تفاوت نبودند... به من بازم سر بزن حسن جان.خدانگهدار
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

یکی از بزرگترین و ارزنده ترین قسمت از فعالیت ها و مبارزات شهید سید حسن شیرازی در آن زمان، نجات مسلمانان مخصوصا جوانان از موج سریع و تند افکار کمونیستها و قیام علیه حزب کمونیست بود…..

مردم آماده برای شنیدن آخرین بیانیه نماینده روحانیت شیعه بودند در حالیکه از قتل و غارت کمونیست ها به ستوه آمده بودند و ناامید شده بودند…

سخنرانی شهید آیت الله سید حسن شیرازی آنچنان کوبنده و مهیّج بود که همچون صاعقه ای آتشین و پتکی آهنین بر سر کمونیست ها و فرمانروایان بغداد فرود آمد…

از دوستان دعوت میشود برای آشنایی بیشتر با مبارزات ایشان مهمان وبلاگ شهید مظلوم شوند.

السلام علی عبادالله الصالحین
۰۵ مرداد ۸۵ ، ۰۱:۰۶ +::دیـوونــــه::+
خداوندا با کویه باری از گناه به زیارتت آمدم...

در پاک ترین نقطه زمین.. در مسجد الحرام به نیابتت دورکعت نماز خواندم...

شیرین ترین لحظه زندگی ام لحظه ای بود که دوباره چشمانم کعبه را دید....

دوست داشتم آن لحظه زمان برای همیشه متوقف میشد...

کاش میشد...

....

(اسپیکراتو روشن کن قبل اینکه وارد بلاگم بشی...)

************************

فدات.شم
سلام حسن جان. چرا آپدیت نکردی؟؟؟به هر حال من بشدت آپدیت هستم سر زدن شما باعث افتخار ماست....
با سلام خدمت دوست گرامی

این فاجعه جانسوز لبنان رو خدمت امام عصر و شما دوست عزیز تسلیت عرض می کنم.

تمامی دوستان برای اینکه قدمی هر چند ناچیز برای ابراز همدردی با مسمانان لبنان   بردارند تصمیم گرفتیم اگر موافق باشید در یک روز معین متن و عنوان وبلاگمون رو به طور مشترک به این موضوع اختصاص دهیم.

خوشحال خواهیم شد اگر شما هم در این مشارکت ملی سهیم باشید

شاید همدردی هر چند ناچیز با امام عصرمان باشد.

موفق باشید و در پناه حق.
سلام  داداش ...  میگم  روز پدر داره میاد ..  نمیخوای آپ کنی ؟
سید حسن نصر الله  من از تو متنفرم...

چون:

شکم تو در مقایسه با شاهزادگان عربستان و امارات کوچکتر است...

تو در قصر های آنچنانی زندگی نمیکنی...

آخر شب را با حوریان زیباروی سپری نمیکنی و مینشینی نهج البلاغه میخوانی...

بجای اینکه در سواحل لبنان چشم چرانی کنی،تفنگ بر دست میگیری و کانال های تلویزیونی رو به تسخیر خود در می آوری...

بجای اینکه عصرها به تماشای رقاص های اکراینی و ترک بنشینی از پشت تریبون المنار فریاد و نعره می زنی...

تو مایه ی ننگ اعراب هستی!!
سلام . از این پستت خوشمان آمد .

یه بیت شعر هم یادم اومد ، دیدم به روحیات جنابعالی سازگاره . برات اینجا مینویسم

معرفت در گرانیست به هر کس ندهند

پر طاووس هم تازگی گرون شده به کرکس ندهند

و ...
جوابیه!!: نه حسن جان تقصیر تو نیست . در واقع من به در گفتم که دیوار بشنوه .همین .خ.دمم می دونم که تقصیر تو نیست .هر چی هست زیر سر این قدسی خانومه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی