امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

حرف حق

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ
۸۵/۰۴/۱۰
حسن میثمی

نظرات  (۹)

سلام... ببخشید دیر شد. فکر کردم ایملیتون نیومده
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم

خیلی به جا بود ...و بدون نیاز به هیچ حرف دیگه ای ... دعامون کنید

باولایت تا شهادت

یاعلی(ع)
۱۱ تیر ۸۵ ، ۰۵:۵۵ سید محمد باقر موسوی
سلام حسن جون

هنوز هیچی نشده دلم برات تنگ شده.

راستی بابا رو یادت نره....

هماره برقرار
۱۱ تیر ۸۵ ، ۰۶:۴۴ محمد امین
خیلی وقت بود نبودید. سلمان سلام می رسونه. یا علی
۱۲ تیر ۸۵ ، ۱۲:۴۷ مهراوه من
سلام....اره همینه...ما قانون دو دو تا چهار تا رو قبول نداریم.!!!!!! به همین سادگی . چشمامون بستیم.!!!!!اگه همین آیه رو به طریق مختلف تبلیغ میکردند..صدا سیما رو میگم...حداقل خیلی یا متوجه میشدن.....یا حق.
راستش مسائل به همین سادگی و واضحی  برای امت پیغمبر بیان شده و صد البته حل مسائل و مشکلات .اما کو اهل دل .کو اهل عشق .کو اهل معرفت .همه که نه .اما خیلی ها پای بست پست ترین و بی ارزشترین ذخارف دنیوی .اسیر هواها .هرروز ازبرابر چشمه درخشان خورشید این منبع نور عظیم .بی توجه و بی التفات رد میشوند .انگاه اه و ناله انها به اسمان بلند است .که علت این همه بدبختی و بیچارگی ما کجاست.علت ها دور نیست .نزدیک نزدیک است .و صد البته راه حل علت ها هم نزدیک و این یکی اینقدر نزدیک که از رگ گردن به ما نزدیکتر .فقط کافی است صدا کنیم اورا خالص و بی ریا و تکرار کنیم  او را
۱۵ تیر ۸۵ ، ۰۲:۴۵ +::دیــــــــــوونــــــــــه::+
سلام کعبه ! سلام آستان سبز سجودم !

سلام قبله ی من ، هستی ام ، تمام وجودم !

سلام عشق نجیبی که صاف و ساده و پاکی

فدای نیم نگاهت تمام بود و نبودم

رسیده ام به تو در اوج عشق و شور و تنزل

رسیده ام به تو در اولین پگاه صعودم

دلم کبوترکی بود از نژاد تحیر

که سر بریده ام آن را در آستان ورودم

زلال و ساده و بی پرده می سرایمت امشب

پس از گذشتن عمری که پرده دار تو بودم

به زیر بارش چشمان آشنای تو امشب

چه پاک و آبی و مهربان شده بودم

مرا کبوتر این گنبد ستاره نشان کن

که روی بام تو معنا شود فراز و فرودم .

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

دیوونه خونه به روز شد...

اما داره میره سفر... حلالش کن
سلام حسن جان.مطلب خوب و به جایی رو نوشته بودید.به هر حال وضع فرهنگی کشور ما خیلی جالب نیست...من که نمیدونم چه فکری میشه کرد؟؟
ولکن افلا یفهمون ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی