امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

حرص نخور!

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ
۸۵/۰۳/۲۳
حسن میثمی

نظرات  (۳۹)

سلام اردتمندم آقا

التماس دعا

حرصم نخور
ببخشی یادم رفت اسم بنویسم

از بس این امتحانا.....
۲۳ خرداد ۸۵ ، ۱۰:۳۷ سید صادق قاضی
من اول

سلام حسن جون

ای بابا حسن جون دیگه فوتبال هم یکی از الویت های مهم زندگی ها شده باید اینقدر تاثیر گذار باشه. حالا انشالله تو دوتا بازی بد نتیجه خوبی بگیریم .

مهدوی باشی یا حق
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم

ما زیاد حرص نخوردیم

اونایی که زیاد حرص می خورن اونایی هستن که اولین بارشونه بازی تیم ملی ما رو دیدن

خداییش دیگه غصه نمی خوریم .ممنون بابت دلداری .. ولی به کسی نگید فکر کنم پا قدم من بوده . نیمه اولو ندیدم نیمه دوم قدم به عرصه مقابل تلوزیون نهادم بعد ...

دعا بفرمایید ( دعا کنید بازی پرتقال نیمه دومشم نبینم )‌شاید فرجی شد

باولایت تا شهادت

یاعلی(ع)
خوب شد نگفتم من اول . ضایع شم من دوم و سوم
این شکلکا رو گذاشتن این گوشه جنبه ما مخاطبین محترمم در نظر می گرفتن خوب . بعضیا جنبه ندارن الکی هی استفاده می کنن . آبروی فامیلو می برن . همه می فهمن تو خونه مون از این شکلکا نداریم
الان که یهو دیدین ۵تا کامنت در بدو ارسال مطلب دارین چه احساسی دارید؟
۲۳ خرداد ۸۵ ، ۱۰:۴۳ خرابه کوچه کربلا
اللهم عجل لولیک الفرج
ببخشید ۷تا...یه کامنت بدون هماهنگی ارسال شده
۲۴ خرداد ۸۵ ، ۰۲:۰۲ من یکی مجنون دیگر در پی لیلای خویشم
سلام آقای میثمی

خوبین ؟ بد جوری باختیم به مکزیک ...

دیگه چه خبر ؟

نه پیامی نه امید گذر نامه بری ...کیست کز گمشده ی من برساند خبری ؟

موفق باشی

به امید دیدار.
۲۴ خرداد ۸۵ ، ۰۲:۲۶ سید محمد باقر موسوی
سلام حسن جون

من تو رو ادم ناسیونالیستی میدونستم ولی دیدم نه مثل اینکه تو جبهه ی  دشمن قلم میزنی.

مرگ بر قلم به دست مزدور.

دوست دارم.
به نام او

سلام

شما راست میگید حرص خوردن نداره!

یا علی
۲۴ خرداد ۸۵ ، ۰۵:۰۵ نجوای شاکی
حالا نوبت ماست!!!بشین منتظر
۲۴ خرداد ۸۵ ، ۰۵:۰۵ نجوای شاکی
سلام علیکم....میگم قبول نیست این کمیل اینجارو الکی تسخیر کرده نامرد!!!
۲۴ خرداد ۸۵ ، ۰۵:۰۷ نجوای شاکی
به جهنم جام جهانی البت ببخشیدا الان بدفرم شاکی میشماغافلیم غافل!!!جنایات صهیونیسم رو در همین غفلتا دیدی؟داره چه میکنه این اسرائیل(بجای چه میکنه ای فردوسی پور)
۲۴ خرداد ۸۵ ، ۰۵:۰۸ نجوای شاکی
در ضمن چه جلب بود اوون ادم بد!!!بسی خندیدیم
۲۴ خرداد ۸۵ ، ۰۵:۰۹ نجوای شاکی
در ضمن توی دلم مونده بود بهت یه فحش بدم ملت نشنون گوشتو بیار!!! امممممممم بی تربیت!!!
۲۴ خرداد ۸۵ ، ۰۷:۰۷ صلیب نقره ای
زاهد پیری به بارگاه قدرتمندترین پادشاه دوران دعوت شد. پادشاه گفت : به مرد مقدسی که با اندک چیز راضی میشود ، غبطه میبرم زاهد پاسخ داد : اعلی حضرتا ، من به شما غبطه می برم که زودتر از من راضی میشوید پادشاه با آزردگی گفت : منظورت چیست ؟ تمام این سرزمین از آن من است زاهد گفت : دقیقا . من آهنگ کرات دارم ، رودها و کوهسارهای سراسر جهان را دارم . ماه وخورشیدرا دارم ، چون درروان خود، خدا را دارم . اما اعلی حضرتا ، شما فقط همین قلمرو را دارید....اسمونی باشی مرسی سرزدید....
سلام علیکم

کاش اونقدر که واسه جام جهنی و فوتبال و .... اهمیت میدن یه کم هم به چیزایی که واقعا ارزش دارن توجه می کردن!!!  افسوس که.....

یا علی
۲۵ خرداد ۸۵ ، ۰۱:۰۵ هاجر و اسمعیل
سلام.

راست میگی. مشق شبت خوبه فقط امید که هر چه زودتر در تک تک سلول هامون تزریق بشه. یا حسین.
سلام

پسر عمو به دلیل درگیری با امتحانات پایان ترم . ممکنه مدتی نشه به وبلاگت سربزنم . خلاصه به حساب بی معرفتی و این حرفا ننویسی ...

یا مهدی
راستی . از اینجا نهایت استفاده را نموده و به دخترعموی کاملا محترم خودم (کمیل) تذکر پرت میکنم که بیش از این با اصل و نصب خاندان ارزشی و بزرگ میثمی ها بازی نکنند .

امضاء : تنها پسر خاندان
چقدر آدم خوب و بد اینجا راه انداختی. هی بهت اون شب گفتم حرص نخور گوش نکردی خودت به این نتیجه رسیدی. به دلیل استفاده زیاد از حد خاندان میثمی ها از شکلک های یاهو من نمی تونم دیگه ازشون استفاده کنم. چه آدمای بی ملاحظه ای فکر بقیه نیستن که
این قسمت « من آدم بدی هستم ... » رو نفهمیدم یعنی چی!!! در ضمن حرص هم نخور !!!
سلام علیکم.....ایران حذف شد!!!!
سلام . از اولش هم نباید انتظار برد جلوی تیمهای چهارم و هفتم جهان رو از تیم بیستم میداشتیم . به هرحال ایران باید حالا حالا ها سعی کنه تا به اون حد برسه . موفق باشی . خدانگهدار
سلام حسن جان گلم. فقط همین رو میگم که ای کاش غیرت بیشتری به خرج میدادن!خدایی از زمان برانکو تیم ملی بازی جذاب و خاطره انگیزی رو انجام داده؟.. گرچه صعود به دور دوم جام جهانی حق ما نبود ولی انرژی هسته ای حق مسلم ماست!!
حسن آقا سلام

مطلب من آدم بدی هستم واقعا آموزنده بود و درمندانه .

راستی حسن آقا ی سوال  در وبلاگم پرسیدم خودت و بچه ها بیاید پاسخ بدین . منتظرم.
سلام . خوشحالم که شما هم در این باره نوشتید.

درباره همین حرص خوردن ،متاسفانه خیلی ها را

جو گرفته بود و از بس تعریف های الکی از تیم

شنیده بودند جدی جدی فکر می کردند ایران صعود می کنه.

نمی گم اعصابم خورد نشد یا خیلی حوشحالم که باختیم.

اما بعدا ثابت میشه که چندان هم بد نشد...!موفق باشی
(قابل توجه دوستان عزیزی که احتمالا متوجه این قسمت نمیشن این قسمت بنابه درخواست صاحب وبلاگ و کسب حلالیت از ایشون صادر شده و هیچ مفهوم خاصی بجز پاچه مالی ندارد )سلام پسر عمو جان . اولا شما پسر نیستی و مردی ثانیا بنده هدفم خاندان میثمی های فکو فامیل شناسنامه ای بود وگرنه شما در سلسله میثمی ها سر سلسله ای

امضا : یکی از دو پسر سلسله میثمی ها
سلام....... بی خیال حذف!!.... خودت چطوری؟!.... انشاالله که آدم خوبی هستی!!...... این ایام رو بهت تسلیت میگیم و برات آرزوی موفقیت داریم.....
سلام........ ایام سوگواری حضرت زهرا را تسلیت عرض می کنیم + اون چیزهایی که اون پایین گفتیم!!.........
چه لطیف است حس آغازی دوباره ....

مثل همیشه عالی نوشتی ...قلمت پایدار.... منم آپم بهم سر میزنی؟ .....سبز باشیو عاشق بارونی ...منتظرتم ...یا علی
سلام.. مطلبت جالب بود.. راستی من در مورد کامپیوتر مینویسم.. هر روز هم Update میشه... اگه دوست داری یه سری به ما بزن....
دوست عزیز البته شما خیلی دیر به این نتیجه رسیدید حقیقت این است که باید مواظب بود طوری نشود که از ورزش هیجان و اضطرابش نصیب ما شود و سلامت و نشاط و رفاه و هزار موهبت دیگر نصیب دیگری !!!!!
دلی پر درد داریم اومدیم التماس دعا بگیم بلکن به دعای دوستان چپه نشمو وسر پا واستم!!!خیلی خیلی ملتمسیم خصوصن این روزا که میرین هیئت اوون موقعه که صدای مادر مادر گفتنتون قلب تونو میخواد فراخ کنه همون موقع دعا کنید...یاعلی
سلام به دوست عزیزم!

واقعا زیبا و عالی بود!

من هم وبلاگی دارم که فکر کنم از مطالبش خوشت بیاد! (در واقع تو وبلاگم راجع به همه چیز مینویسم مطالب مذهبی هم که جای خود داره!!

اتفاقا اخیرا راجع به قانون جالبی در قرآن نوشته بودم! خوشحال میشم که ببینی!

بازم مرسی!

*راستی از تبادل لینک با شما خوشحال میشم!*

**۱۴ تیر هم حتما سری به من بزن که یه سورپرایز دارم!!**
سلام علیکم اخرین اپ دیتم رو کردم برا خداحافظی....
سلام حسن جان .امیدوارم حالت خوب باشه.دو تا تسلیت دارم اولی کاملآ جدیه و شهادت  حضرت فاطمه (س) رو تسلیت میگم و امیدوارم تو این ایام ما رو هم از دعای خیرت فراموش نکرده باشی.دومین تسلیت من  بابت قالب کردن نیکبخت واحدیه .بهر حال پیشاپیش اتوبان شدن جناح چپ پرسپولیس رو تذکر میدم!!یادمه وقتی سید مهدی هاشمی نسب به استقلال اومد حداقل حسن این انتقال گل نزدن هاشمی نسب به استقلال بود!!!  اما این انتقال چه حسنی داره برای پرسپولیس ؟خدا داند؟دلم تنگ شده برات حسن جان...طرفای ما هم بیا...خدانگهدار

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی