امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

سیب خوشبو(۸)

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ
۸۵/۰۲/۰۸
حسن میثمی

نظرات  (۶)

سلام علیکم

صلح و سازش ..

بله متفاوته واقعا ......

شکی نیست که اسلام دین سازش با دشمنان نیست

التماس دعا
سلام عالیه موفق باشی

علی علی
به نام او

سلام

خیلی خوشحالم که با وبلاگ خوبتون آشنا شدم

مطالبتون هم عالیه

اجازه هست وبلاگتون رو لینک بدم؟

بازم میام

یا علی
سلام علیکم........بابا یه گوسفندی چیزی واس این وبلاگت باید قربونی کنم بالاخره با هزاران عشوه باز نموده شدهمونکه ملت میگن رضایت وداداین اقاست یعنی چی اینجا؟>...موفق باشی همیشه یاعلی
سلام .....

خیلی ممنون ...

دلیلش این بوده که احساس می کنم به فکر کردن و تنهایی احتیاج دارم !

موفق باشی
به نام او

سلام

شما که هنوز آپ نکردی..خوشحال شدم خبرنامه رو دیدم......

راستی عطر یه سیب خوشبو تو وبلاگ ما پیچیده

یا علی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی