امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

فرمانروایان عالم

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۸۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ
۸۵/۰۱/۲۷
حسن میثمی

نظرات  (۳۵)

سلام حسن جون خوبی چرا دعوا می کنی شما نمیگفتی هم ما می یومدیم

مگه چندتا بچه با عشق هستن که وب نویسن باید می یومدم در ضمن من تو خبرگزاری ایکنا سرویس سیاسی هستم کاری داشتی بگو
سلام

کجایی خوش انصاف
دوست عزیز وگرامی

باسلام وارادت وعرض تبریکات صمیمانه این ایام خجسته ونورانی به حضور شما وخانواده ارجمندتان.از حضور نورانی وگرما بخشتان درمحفل آق بابا بسیار سپاسگزارم.

اگر هم فرصت خواندن منویات آق بابا را نداشتی اصلا نگران نباش ومطمئن باش که چیزی از دست نداده ای!!!
۲۸ فروردين ۸۵ ، ۰۱:۴۵ صلیب نقره ای
سلام اقاحسن...خوبید...خوشید..مدیریک گروه بهتوت تبریک می گم...مرسی که به من سرمی زنید..امیدوارهمیشه شادواسمونی باشید....این طرحتون جالب..امیدوارموفق باشید...وهمین طورکه باچهارخط جایزه برید...حال موفق شوید..یاعلی..بای بای
سلام رفیق ۱۳ ساله خودم.منزل نو مبارک.عیدتون هم مبارک.رسیدن به حق مسلمتون هم مبارک.اون تیکه پاورقیت خیلی باحال بود راستی فکر و ابتکار خوبی به خرج دادی و امیدوارم شروعی خوب باشد برای رسیدن به اهداف اگه کاری هم از دست من براومد بی خبر نذارین منو. مزاحم نشم به وبلاگ من هم سر بزن خودت میدونی اینروزها حال و هوای دیگه ای داریم!
بسم الله الرحمن الرحیم///باسلام خدمت شما وتشکر بخاطر اینکه از وبلاگ من بازدید کردید ///وبلاگ بروز شد///سایتم هم افتتاح شد/// منتظرتان هستم///یاعلی ///التماس دعا
۲۸ فروردين ۸۵ ، ۱۰:۳۷ سیب شاید از نوع بانویش!
سلام اگه خدا بخواد تیکه ی زمین شناسیش با من عیدتم مبارک
سلام......... آقا دم شما گرم........ انصافا وبلاگ با صفایی ایجاد کرده اید...... با اجازه تون شما رو جزو لینکهام آوردم.......... موفق باشید.......
سلام حسن جان .. خوبی خوشی .. بابا حسن جایزه چی بوده  .. من که هنوز نگرفتم اخه خونمون تهران نیست .. جنوب هستیم گفتند پست می کنیم نفرستادند .. خبرم کن
سلام کار جالبیه
با تشکر از لطف شما مطلبی در تکمیل نوشته قبلم تحت عنوان پیشنهاد ایجاد واحد ترویج آثار سینمایی ایران در خارج از کشور نوشتم. موفق باشید
۳۰ فروردين ۸۵ ، ۱۲:۰۰ طلبه ای از نسل سوم
سلام همونطوری که گفتی امیدوارم در سال پیامبر اعظم ص هر مسلمونی بتونه یه قدم به اون حضرت نزدیک بشه و زمینه ظهور امام دقیقه ها و لحظه هامون رو فراهم کنه یا علی
بسم الله الرحمن الرحیم

﴿قاتلوهم یعذبهم الله بأیدیکم﴾

سلام علیکم

خون های پاک شهدا چراغ راه ما هستند/مقاومت تنها گزینه استراتژیک ملت فلسطین است/ وبلاگ الفاتح این عملیات غرور آفرین سرایا القدس را به شما دوست گرامی تبریک و تهنیت می گوید/ عملیات قهرمانانه اخیر در پاسخ به ترور رهبران گروه های مقاومت به ویژه خالد الدحدوح فرمانده گروهان های قدس در غزه و ابو یوسف قوقا فرمانده تیپ های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی صورت گرفته است./موفق و سر بلند باشید/در پناه حق
سلام..داداش ما حاضر به همکاری هستیم البته در زمینه فنی که موجود نیست!!...البته در زمینه علوم سیاسی شاید حرفی برا گفتن داشته باشیم....موفق باشید...یا حق.
سلام. ما که خیلی وقت پیش لبیک گفتیم
سلام دوست عزیز . از آشنایی با وبلاگه شما فوق العاده خوشحال شدم . ممنونم میشم اگه اولا مایل به تبادل لینک با من باشید . ثانیا یه سری ام به کلبه خرابه من بزنید ...منتظره حضور گرمتونم ...  موفق باشید ...خدا نگهدار
سلام . وبلاگه خیلی قشنگی داری دوست خوبم ....البته همراه با مطالب زیبا .....به منم سر بزنی خوشحالم میکنی....امیدوارم ای افتخارو داشته باشم ....در ضمن اگه مایل به تبادل لینک با من بودید خبرم کنید ....منتظرم حضور سبزتونو کلبه درویشی خودم احساس کنم ....تا هایی دیگر بای ....
۰۱ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۸:۳۲ مسیـــــــــحا
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه ....خسته نباشید .... ممنون میشم به کلبه خرابه ماام یه سری بزنی ....چشم به راهتم ....فعلا بای ...راستی اگه مایل به تبادل لینک بودی حتما خبرم کن ....یا علی
سلام

من دوباره اپم

خواستی سر بزن خوشحال میشم

یا علی...
سلام .حالتون چطوره ؟ یادمه سردار آجرلو میگفت تیمش ۱۰۰٪ قهرمانه؛ تولیگ که نشد و تو خواب هم که نشد ولی شاید در کابوسهای شبانه خود پاس رو قهرمان کنه!آقای آجرلو استقلال تبانی کرده بود. تبانی با پروردگاری که آسمانها رو آبی آفریده...

حسن جان چند روز پیش خیلی یادت بودم اومده بودم قم. امیدوارم موفق باشی.التماس دعا به من هم سر بزن.
سلام ما دیر اومدیم ولی ما هم تبریک میگیم البته با دیر کرد
فکرت خوبه وبلاگتم خوبه ولی ریاضیت؟؟؟

تو دانشگاه می بینمت

یا علی
سلام چطوری؟ بابا شرمنده کردین که مارو!!! عیدمیدم که نیست تبریک بگم بابا خوب هرانزمان که من بیام عیده دیگه من اومدمزیاد نیسم امروز میرم دوباره گمو گور میشم ها من اپم کردم بیا انقدر منو نزن
با سلام خدمت شما برادر بزرگوار، خوبید؟

انشاا... خدا خیرتون بده و در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

یا علی
*

“ Up date shod " www.payam-e-gol.blogfa.com “

//

* و کمی اندیشه کافی است *

//

* گل باشی ... ولی عمرت مثل گل نباشه *

*منتظر حضور پر مهرتان هستم*

*
سلام دوست گرامی....

ممنون از مطالب مفیدتون.

گنجینه نور به روز شد.

منتظر حضور سبزتون هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج.
۰۴ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۵:۵۰ یک دوست قدیمی
سلام دوست گرامی.ما مقدمات شروع زندگی جدید سید علی رو داریم تدارک می بینیم.اگه همراه ما هستید بسم الله
شرمنده حسن جون نخوندم...اگه جک بوده که نمیشه اونجا بره اگرم مسیج بوده یه بار دیگه بزاری ممنون میشم ...قربون یو
۰۶ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۶:۳۴ یک مخالف احمدی نژاد
. . . .  این خفن موضوعات که تا فیها خالدون بعضی ها رو سوزوند!!!!!!!!

در وبلاگی که به نام مقدس کریم اهل بیت مزین است از اخلاق به دور است که از این الفاظ بی ادبانه استفاده شود می توانید بگویید موضوعاتی که به ذائقه بعضی ها خوش نمی آید !

مگر اینکه بخواهید به یک پستی هرچند کوچک در این دستگاه برسید !
با سلام ... ایمیل من را دریافت کردید ؟
۰۸ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۴:۰۶ مسیـــــــــحا
سلام دوست عزیز لینکتون کردما !!!راستی ایدیمم برای اد دادم یادت نره یا علی بای تا های
ما هم میگیم: تبریک تبریک تبریک

بسمه تعالی

با سلام

اومدم عرض ادب کنم امیدوارم موفق باشید

سلام ... موفق باشی تو کار جدیدت
۱۰ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۲:۳۸ سید محمدباقر موسوی
سلام حسن

حق مسلم ماست

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی