امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

سیب خوشبو(۷)

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۸۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ
۸۵/۰۱/۰۸
حسن میثمی

نظرات  (۴۶)

۰۸ فروردين ۸۵ ، ۰۱:۰۹ خرابه ، کوچه ، کربلا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام...ممنون از اینکه سر زدید. گفته های فراموش شده را یاداوری کردید......وفات و شهادت  بزرگمردان دین رو به تمام دوستداران اهل بیت تسلیت عرض می کنم....باشد که بتوانیم در عرصه عمل و کردار شاگردان و غلامان خوبی باشیم....یا حق.
خسته نباشید
خدا خیرتون بده ...........تسلیت می گم این ایام رو...
با اجازه لینک شدید به اینجا:http://azarshtafarsh.blogfa.com

یا علی
التماس دعا
مسموم وا اماما / شهید وا اماما
سلام دادا.....منم شهادت رسول الله اعظم و امام مجتبی و همچنین شهادت سلطان سریر و سرا امام علی ابن موسی الرضا رو خدمت شما تسلیت عرض می کنم ................. خود امام مجتبی به شما جزای خیر دهد ان شا الله
آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::
سلام ... این موسم دلگیر رو بهت تسلیت می گم ....
سلام دوست گرامی
وبلاگم رو آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی
یا حق
....
باز هم مدینه بر خاک سیاه اندوه نشسته و سکوتی ژرف، همه جایش را فرا گرفته است. دوباره گرد و غبار بر دیوارهای گلین خانه ها نشسته است. باد غربت در کوچه باغ های خزان زده شهر، خود را به در و دیوار می زند و آواره مصیبت روح جاودانی صبر، امام مجتبی علیه السلام است...حسن علیه السلام، این سید جوانان اهل بهشت، این خلق نیکوی محمدی، این اسطوره صبر و بندگی، در آستانه رواق خون رنگ شهادت ایستاده و با جگری تفتیده از نامهربانی دشمن خانگی اش، عزم پر کشیدن تا بی کران عرش خدا را دارد....
با سلام به شما برادر بزرگوار، خوبید؟.....سالروز رحلت پیغام دار آخرین و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام رو خدمت شما و خانواده محترمتون تسلیت عرض میکنم.......در پناه حق باشید........یا حسین!
اندوه و اندوه و هزارن اندوه...یک دنیا غم...یک دنیا غربت و بی کسی...تنهایی...
سلام. ممنون که به مچول سر زدید. خواهش می کنم این کارا برای ما دست گرمیه اگر خواستید قالب وبلاگ شما رو هم می تونم قشنگ کنم. موفق باشید
show picture بیچاره مرد بس که فشارش دادم این ضربدرا الکیه؟؟؟ عکسا بالا نمیاد
۱۲ فروردين ۸۵ ، ۰۱:۵۱ دل شکسته ( مهدی )
نمیدونم چرا دیر کردم ولی میدونم که داغونم و از دیر کردنم معذرت میخوام اگه قهر نیستی آپم .
یا حق
اللهم عجل لولیک الفرج ... سلام علیکم ... برادر گل ان شاالله سال پر از برکی داشته باشید و سال ظهور مولای غریبمون مهدی فاطمه (عج) باشه ... ان شاالله مظلومیت امام حسن علیه السلام هیچ وقت برای امام زمان ما تکرار نمیشه ... السلام یا معز المسلمین .... یا غریب بقیع .... کشته کوچه های مدینه .... به فدای غربتت و جگر پاره پاره ات ازفرط جفای به ظاهر شیعیان ... باولایت تا شهادت ... یاعلی
حسن آقای گل سلام .. سال جدید سالی توام با موفقیت و سربلندی براتون آرزوم میکنم .. علی علی ...
بسم الله الرحمن الرحیم///ممنون که به وبلاگ من سرزدی///یاعلی/// التماس دعا
سلام ... ما هم آپ دیتیم !
۱۳ فروردين ۸۵ ، ۰۴:۰۵ طلبه ای از نسل سوم
سلام ... پیشاپیش میلاد پیامبر اعظم ص رو تبریک میگم ممنون که به حجره اینترنتی ما سر زدین درباره اون مجله هم فکر می کنم که دارند همه دنیا رو از دید جوون های جردن نشین می بینن به نظرم کم محتوا است به قول مجله خواندنی سوره همشهری جوان نویس ها بین جمع اصولگرایی و سوسولگرایی جمع کرده اند در مقابل پرسمان نشریه خیلی خوبیه موفق باشید یا علی
سلام مهربون
دل من دل تو به خدا به فکرت بودم اومدم بیام سراغت تو اومدی ممنون دل منم تنگ شده بود مثل همیشه دعام کن
عیدت هم مبارک(عیدالزهرا)
۱۴ فروردين ۸۵ ، ۰۲:۴۲ حمیدرضا(حکمت تازیانه)
سلام علیکم.ایام به کام.من قبلا آمدم و نظر دادم اما الان نمی بینمش.بهر حال بهرمند شدیم وممنون از حضورتون.یا علی تا بعد
۱۴ فروردين ۸۵ ، ۰۲:۴۷ سید محمد باقر موسوی
سلام یار دبستانی/دیر شده ولی سال نو رو تبریک می گم/در مورد افی هم که در مورد روزنامه شرق گذاشته بودی باید بگم اگر شرق هم مثل روزنامه کیهان در هیئت دولت نماینده داشت حتما حرف های راست تری می نوشت/برقرار باشی
۱۴ فروردين ۸۵ ، ۰۹:۵۶ نسیم یاس کبود
سلام. ممنونم که به من سر زدید.

مهدی جان
تو چنان زیبایی
که تنها سزاوار قلبهایی هستی
که از مهر بی پایان
آکنده اند

چنان مقدسی که پیش از ورود عشقت
به حریم هر قلبی
تنها خودت
تنها جناب مقدس خودت
می تواند آن را تطهیر کند

ای گل ناز فاطمه
ای راز نورانی خاتمه
نامت را می ستایم

چنان که از شعله های فروزان عشق
می سزد

چنان که از تلالوء تکان دهنده مهر
سزاست
فدای نام و نگاهت

در پناه حق باشید.
سلام
ممنونم که سر زدی
مطالب زیبایی مینویسی
موفق باشی
سلام دوست عزیز.. با عرض تبریک و خسته نباشید به شما دوست گرامی..و معذرت بابت تاخیرم....نمی دونم اگه ما اون زمان بودیم آیا واقعا از اصحاب امام بودیم..؟ یا نه؟.. خدایا ما را از یارانش قرار ده...گنجینه نور به روز شد..منتظر حضور سبزتون هستم...اللهم عجل لولیک الفرج.
سلام علیکم ............ سال نو تون پر بار و همراه با موفقیت باشه ....... انشاءلله ....... یاعلی
سلام علیکم ...خوبی؟ منو دعا کردی؟حالم هنوز خوب نشده...کم میام یه خط درمیون..شاید تا فاطمیه ننویسم شاید هم اصلن ننویسم ولی وبلاگا میام هروقت بدونم کسی اپ کرده سر میزنم شاید دیر به دیر ولی میام..دعام کن...یاعلی
سلام حسن جان .. ممنو از لطف .. سال نو شما هم مبارک ...
حسن جان من هنوز جایزه نگرفتم .. جایزه ها چی بود ؟؟؟
۱۷ فروردين ۸۵ ، ۰۹:۳۷ سید صادق قاضی
سلام حسن جان
مطلب جالی بود
التماس دعا. یا حق
سلام// دوست گرامی من فقط اومدم از شما تشکر کنم که در مدت نبودن من اومدین و گرد شفا بخش پاهاتونو به چشمای من ریختین از خدا خواستم شما رو از من نگیره و من رو یه دوست حقیقی برای شما قرار بده امیدوارم از اینکه نمی تونم همچنان با شما عزیز گرامی همچنان در تماس باشم منو ببخشین // یاحق امام حسن مجتبی علیه السلام پشتیبانتون
۱۸ فروردين ۸۵ ، ۰۲:۳۶ نسیم یاس کبود

 Up date shod "   www.payam-e-gol.blogfa.com    

سر وصل تو دارم من
منتظر حضور گرمتون هستم.

سلام حسن جان. عیدت مبارک با ۱۸ روز تاخیر! امیدوارم سالی سرشار از موفقیت همراه سلامتی خودت و خانواده محترمت داشته باشین.استقلال هم که نزدیکه به قهرمانی دعا کنین!! به من هم سر بزن آپدیت کردم. یا علی
سلام حسن جان برات آدرسی رو که می خواستی فرستادم
http://100best-free-web-space.com
موفق باشی
man weblogam mazhabi nist vali khodam mazabyam ;)mishe baham tabadole link konim???
سلام ..
نهم ربیع ... ! و آغاز ولایت حضرت ولی امر صاحب الزمان (غدیر ثانی) رو تبریک میگم .
امام صادق میفرمایند :
ما طایفه بنی هاشم به بزرگ و کوچکمان امر می کنیم که آن دو نفر (اولی و دومی) را سب نموده و از آنها بیزاری جویند . (بحار الانوار - 323.47)
التماس دعا .یاعلی .
سلام ودرودخدادرلحظه لحظه های خلقت وحیات بربزرگ بانوی هردوعالم حضرت زهرای اطهر(سلام الله علیها)برپدر بزرگوار،همسر وفرزندان مطهر ومعصومشان باد.عیدالزهرا(سلام الله علیها)برشما  وخانواده ارجمندتان مبارک وهمواره سلامت وعزت رفیق راهتان باد
سلام
کجایی دلم تنگ شد
نکنه توهم آره
۲۴ فروردين ۸۵ ، ۰۴:۰۵ علی شــــــــــــــــــــــــــایق
سلام// دوست گرامی پس از مدتها دوباره برگشتم و اومدم البته اومدی که خیلی بوی رفتن میده اما دلم برای شما تنگ شده بود اومدم بگم من هنوز زنده ام یه سری بزنین بابا// یاحق امام حسن مجتبی علیه السلام پشتیبانتون
جالب بود ببخشید چند وقت سرم شلوغ بود نتونستم سر بزنم
*

“  Up date shod "   www.payam-e-gol.blogfa.com  “

//

*ترسم آخر که شب ِ هجر ِ تو پایان نرسد*

//

*ما که بی یاد تو ای دوست نباشیم دمی ... حیف باشد که دلت بی خبر از ما باشد*

*منتظر حضور پر مهرتان هستیم*

*
۲۵ فروردين ۸۵ ، ۱۲:۲۷ سید صادق قاضی
باید برای دیدنت بی تاب باشم روزی که می آیی مبادا خواب باشم

سلام به شما دوست عزیز

انشاالله امسال آخرین سالی است که در غیابش امامتش را جشن می گیریم

حسن جون دیگه باید بیایم برات دعوت نامه بیاریم تا به ما سر بزنی
۲۵ فروردين ۸۵ ، ۱۲:۲۸ سید صادق قاضی
باید برای دیدنت بی تاب باشم روزی که می آیی مبادا خواب باشم

سلام به شما دوست عزیز

انشاالله امسال آخرین سالی است که در غیابش امامتش را جشن می گیریم
سلام دوست عزیز ... ممنون که به وبلاگم سر زدید .. یه مقاله جدید گاشتمتوی وبلاگ دوست داشتید سر بزنید اطلاعات عمومی خودتونو زیاد کنید

*****

ای واژه های مهربان! چگونه می خواهید شعف دل را واگویه کنید؟ مهربان ترین فرشته خاکی می آید و دل کائنات نزدیک است از شوق قالب تهی کند. او از حق آمده و به حق برانگیخته شده است. ابتدا و انتهایش رنگ خدایی دارد. آفتاب جهان فروز و عالم تاب توحید است که برف ظلم را آب می کند و نوید بهار می دهد. قلب عالم امکان است. جریده هستی است. افلاکی ترین فرشته خاکی است. پادشاه لولاک است. مصطفی است. برگزیده حق است. نامش بلند و دینش پاینده!

خجسته میلاد برگزیده ترین رسول آسمانی و نوید بخش آزادی جاودانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله مبارک باد.
سلام .ببخشید از اینکه سرم شلوغ بود و دیر آمدم .اما به مناسبت

این عید خجسته با ارادتی خالصانه به اینجا،برای تبریک آمدم .امیدوارم تمام

روزهای امسال مثل این شب زیبا برایتان پربرکت باشد.
عالی پر محتوا وزیبا

موفق باشی

یا علی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی