امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::سیب خوشبو(۴)::.

جمعه, ۱۹ اسفند ۱۳۸۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ
۸۴/۱۲/۱۹
حسن میثمی

نظرات  (۲۲)

سلام حسن جان . از اینکه تو این مدت سعادت حضور در وبلاگت رو نداشتم عذر خواهی می کنم. امروز شندیم که در نخستین جشنواره ی وبلاگ های قرآنی رتبه ی دوم را کسب کردی ؛ من هم کنجکاو شدم تا داستان مذکور رو یکبار دیگه بخونم البته یکبار که چه عرض کنم چندین بار مطالعه کردم و کسب این عنوان را که با شایستگی به دست آوردی به شما تبریک عرض میکنم . راستی فردا هم که بازی استقلال و پرسپولیسه امیدوارم شب خوبی رو گذرونده باشی چون فردا قطعا روز خوبی نخواهد بود!(چشمک) دیگه مزاحم نشم من هم بعد از دربی آپدیت میکنم. التماس دعا. خدا نگهدار
۱۹ اسفند ۸۴ ، ۰۳:۴۵ نجوای شاکی
سلام علیکم......عجب!!! با این اوصاف من برم کشکمو بسابم.......راسی تبریک گفتم بهت؟؟اقا تبریک
این پنتیوم فر رو بده به ما تو دیگه معروف شدی به دردت نمیخوره ی: یا علی
حدیث سنگینیه ولی شیعه تا علی(ع) دارد غم ندارد.یاعلی(ع)
۲۰ اسفند ۸۴ ، ۰۱:۲۸ *ققنوس خیس !*
سلام ... کاری رو که داری به صورت پیوسته انجام می دی خیلی جالبه ......... ولی من واقعا نمی تونم هیچ حرفی در موردش بزنم ...فقط خسته نباشی و موفق باشی !
۲۰ اسفند ۸۴ ، ۰۴:۰۳ حسین رفیعی
حسن جان سلام   اسمت را امروز در همشهری دیدم و حیفم آمد که وبلاگت را نبینم. تبریک هم برای وبلاگت خوبت و هم برای مطلب قشنگ و پر احساس غایب ها دستاشون بالا. ماشاءالله خوش سلیقه ای. هم عنوان وبلاگت قشنگه و هم عنوان مطلب. هنوز مطالب دیگر را نخوانده ام. به بابا سلام برسان.
۲۰ اسفند ۸۴ ، ۰۴:۳۲ حسین رفیعی
حسن جان سلام اسمت را امروز در همشهری دیدم و حیفم آمد که وبلاگت را نبینم. تبریک هم برای وبلاگت خوبت و هم برای مطلب قشنگ و پر احساس غایب ها دستاشون بالا. ماشاءالله خوش سلیقه ای. هم عنوان وبلاگت قشنگه و هم عنوان مطلب. هنوز مطالب دیگر را نخوانده ام. به بابا سلام برسان.
۲۰ اسفند ۸۴ ، ۰۷:۲۹ وبلاگ خبری صدرا
از انتخابتون به عنوان دوم جشنواره وبلاگ قرآنی خوشحال شدم. امیدوارم دفعه بعد به مقام نخست برسید.
سلام دوست عزیز....بسیار مطالب ارزشمندی نوشتین...خسته نباشید و ممنون...// گنجینه نور به روز شد...منتظر حضور سبز و همراهی صمیمیتان هستم....اللهم عجل لولیک الفرج..
سلام وبلاگ خوبی دارین موفق باشین
مبارک باشه دوست جون عالیه وبلاگت
۲۰ اسفند ۸۴ ، ۱۱:۰۸ نسیم یاس کبود
با سلام
ای پنجره ی باز... به باغ گل سرخ ... قصه ی سرد و ترک خورده ی گلدان مرا یاد آور
بلاگ بسیار زیبایی دارید. امیدوارم همیشه موفق باشید. التماس دعا.در پناه حق.
سلام
من  اومدم از شما یه سوال بپرسم و برم .
شما از وبلاگ یک دنیا پدر خبری دارین ؟
یا حق
۲۱ اسفند ۸۴ ، ۱۲:۳۵ عاشورائیان
بسم الله؛// جای شما در پارک شفق خالی بود ...
سلام
مبارکه
ای وبلاگ بنویس ای برنده ای افتخارآفرین .
کلی خوشحال شدم ما کجای کاوشماکجا.
التماس دعا
۲۲ اسفند ۸۴ ، ۰۹:۳۵ هاجر و اسمعیل
قشنگ بود. ؛غایب ها دستاشون بالا رو می گم؛
ایولزین مطلب جویی نشستم تا ببینم روی ماهت را به هر صحرا به هر دریا دوایم ده ز دعوت ها... از تشکرت تشکر می کنم.
سلام
وبلاگ قشنگی داری امیدوارم که در تهیه و رشد این وبلاگ موفق تر باشی و بتونی اونو به بهره وری کامل و عالی برسونی
راستی اگه فرصتی هم برات پیش اومد و دلت خواست یه سری هم به وبلاگ من بزن،خوشحال میشم نظرتو در موردش بدونم
سلام
چراشما ،مامخلصیم ،مخلص اخوی به خوبی شما.
یاعلی
این مردمان غریبه نبودند ای پدر
دیروز در رکاب تو شمشیر می زدند!!!
۲۵ اسفند ۸۴ ، ۱۲:۱۶ *ققنوس خیس !*
ازروی تو دل کندنم آموخت زمانه ... این دیده از آن روست که خونآبه فشان است .................................... به قول خودت ! نمی آپ تو دیتید ؟
سلام .... خوبین ؟ متاسفم که دیر اومدم ....
ببینم تا من به بلاگتون سری نزنم شما مهمون خونه ی ما نمی شین نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا مرامتون کجا رفته؟
منتظرما.....
۲۶ اسفند ۸۴ ، ۰۵:۴۸ چشم انتظار یار
به نام حضرت دوست ....
آفتاب، کجا توان آن دارد که خویشتن را به پای تو افکند و از شرم آب نشود؟
زمین، بدون حضور تو چگونه سر سبزی خواهد یافت؟
ماه، کی می تواند در برابر رخساره ات دم از تجلی و زیبایی و دلپذیری بر آورد؟
سرو، چگونه می تواند در مقابل بلندای قامتت، سر بر افرازد؟
شمع، آیا بجز شاهدی بر جمال دلارای توست؟
گل را آیا آن توان و شکیب هست که در پیشگاه تو به خود نمایی و دلبری بپردازد؟
پروانه را، مگر جز پروای رؤیت روی محبوب جز دیدار روی زیبای تو عشق دیگری در سر است؟
بلبل سرمست جز نوای نام تو را بر زبان تواند داشت؟
ای حسن ناز فلک! تمامی خوبی! ای ماه روشن هستی! از پردة غیبت در آی تا نگاه سر سبزی و طراوت و زایندگی و نعمت را به کوهپایه های انسانی و فراخنای جهانی نثار کند.

سلام بزرگوار ......
بسیار استفاده بردم .....
عاشقان حضور پس از تاخیر طولانی به روز شد ......
موید و مهدوی  .....
در پناه حضرت دوست ......
۲۶ اسفند ۸۴ ، ۱۲:۲۵ سید صادق قاضی
السلام علیک یا اباعبدالله
سلام حسن جون. خوبی داداش. مطلالبت خیلی قشنگه.
تو این چند وقته ما رو فراموش کردیا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی