امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::اینجا کربلاست...::.

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۸۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ
۸۴/۱۱/۱۲
حسن میثمی

نظرات  (۳۸)

این جا کربلاست

آن جا کربلاست

همه جا کربلاست

واقعه ای بزرگ در شرف وقوع است . کی ؟

دیروز ؟

امروز ؟

فردا ؟ یا فردا های دیگر ؟

عاشورا ... نه دیروز نه امروز ونه فردا که همه ی تاریخ
سلام پسر.مخلصتم بد شکل.منم یه مرید امام حسنم البته اگه قبولم کنه.البته مطالبی که تو وبلاگامون مینویسیم زیاد به هم مربوط نیست ولی خوشحال میشم ۲ تا رفیق خوب برای هم باشیم.حامد
کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا ...... التماس دعا برادر
سلام

برای اینکه پست رو بالا نگه بداریم تاریخ رو آینده زدیم

پست علی عمره هم که نوشته کوتاه از زبان جبهه ای  ها فعاله یعنی ممکنه هی به مطالبش اضافه بشه

پشتای دیگه رو هم که بتاریخ هستن رو هم فکر کنم شما نگاه نکنین ؟
ای خوب من! ما به انتظاریم تا بر این کویر تشنه دلمان باران رحمتی فرود آوری و آن رابا بذر عشق و محبت واقعی خودت سبز کنی.ای بهار آخرین! در حصار قفس نفسمان اسیر مانده ایم بیا و کلید آزادیمان را بیاور ...
سلام حسن جون. التماس دعا
ار آقا بخواه که ما رو هم بطلبه. یا علی
سلام.چون که الان نیستی اینو می ذارم واسه وقتی می یایی. زیارتت قبول اخوی.
سلام داداش ... اگه فهمیدی وبلاگ ما چش شده ما رم خبر کن! ما که هر کاری کردیم سر در نیاوردیم!! .....
سلام
خسته نباشید
خدا ان شاءالله برکتیتون کنه
فقط حسین علیه السلام
فقط عباس علیه السلام
امان از دل زینب سلام الله علیها
به نام خدا
سلام
من نمیدونم شما منظورتون از اینکه گفتین اونها کافر نیستن کی ها هست؟؟؟
اما من که بهشون گفتم کافر اونهایی رو گفتم که به پیامبر و ... هتک حرمت کردن....
طبق شریعت هر کس به معصومین فحش ، یا ناسزا بگه و یا با اونها به مقابله بپردازه و ... کافر میشه.....
اگه قبول نداری میتونم برات دلیل بیارم.
البته اگه دوست داشته باشی
خوشحال میشم بازم برام نظر بزاری.
سلام..التماس دعا..
میل بنده رو هم دریابید..
سلام
ازحسادت کورشدم .امیدوارم همه دوستان وبلاگی رو فراموش نکرده باشید مخصوصا من گفتارو.
سلام حسن اقا... بی معرفتی ما را ان شاءالله عفو می فرمایید... البته وبلاگ من تا کنکور ارشد در اختیار یکی از دوستانم است... التماس دعا...یا حق!!
سلام....محرم....امام رضا.......عشق صفا......دلتنگی......التماس دعا.....یا حق.
سلام/فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت می گویم/
السلام علیک یا ابا عبدالله..........السلام علیک یا زینب کبری(س).شاپرک بابای من گم شده اونو ندیدی؟............السلام علیک یا رقیه(س)..یا علی
۱۵ بهمن ۸۴ ، ۱۲:۵۷ *ققنوس خیس !*
عکسی که گذاشتی خیلی قشنگه ... موفق باشی
آری هر دل و سر منصفی مظلومیت ترا حسین جان درک می کند و زبان به اعتراف می گشاید .

اما بر ما همین بس که در تصدیق بزرگی و عظمت و پاکی و طهارت و عمل صالح شما آیات الهی ، که

مصداق آ یه مباهله و تطهیر و سوره هل اتی هستید ، نازل گردید ه اند .

دوستی حسین منشاء و صلاح و رستگاری ماست .

با هر کس نشست و برخاست ، داشتیم خواه نا خواه رنگ و بوی او را میگیریم .  هر چه را و هر که را

دوست داشته باشیم ، با او هستیم و او با ماست .

پس چه چیز بهتر از دوستی با حسین .

خدایا آنچنان محبت حسین را در دلم قرار ده تا از ما جدا نشود و در سرای آخرت با او محشور شویم و در

زیر لوای او قرار گیریم .

بنام خدا
سلام عزیز
التماس دعا دارم . پنجره فولاد بیادم باش .
از اینکه بهم سر زدی ممنونم . یا علی
۱۸ بهمن ۸۴ ، ۰۱:۲۶ *ققنوس خیس !*
http://www.wilayahnetwork.com/news/denmark_cartoons/Boycott.gif
حسین (ع)، نام بلندی بود که بر گلوی آسمان شکفت؛ نام بلندی که تاریخ حماسه را آبرو بخشید و ایثار را معنایی دوباره نمود. حسین (ع) شمشیر بر کشیده خداوند بود و آتشی که کاخ ستم را طعمه ساخت؛ خورشیدی که دوبار در یک روز برآمد و ماهی که تا همیشه تاریخ، سرخ و خونرنگ در شب های محرم خواهد تابید. حسین (ع)، حافظه فراموش ناشدنی تاریخ است؛ حسین (ع) آینده روشن ماست، تاریخ بی دریغ و درنگ ماست و گریه ناگزیری است که تا همیشه خواهیم داشت و اشک بی پایانی است که تا همیشه خواهیم ریخت ...
با سلام به شما برادر بزرگوار، خوبید؟....فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی رو خدمت شما و خانواده محترمتون تسلیت عرض میکنم......با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای شما...........در پناه حق باشید...یا حسین!
با سلام و تسلیت . انشالله بهتون مشهد خوش بگذره ما رو هم از دعای خیر بی نصیب نگذارید
سلام دوستان.بنده از مشهد برگشتم.نایب الزیاره ی همه ی دوستان بالاخص وبلاگ نویسان عزیز بودم.یا علی
با اجازتون لینکتون کردم
فرا رسیدن ایام محرم و تاسوعا و عاشورا را بهتون تسلیت عرض می کنم . امید که بتوانیم در مقام درک حسین (ع) بربیاییم .
سلام
زیارت قبول
بچه خوبی باش در ضمن علیه خابگاهو آقای دهقان و ریاضی دیگه چیزی ننویس
خیلی مخلصم
شریعتی
فرا رسیدن محرم تسلیت باد
هر روز عاشوراو همه جا کربلا  است
ایرانیان حسینیند و کربلا در قلب من و تست
و هر کاری برای حسین ارزش حسینی دارد
حسینی باشید
التماس دعا
التماس دعا
بسم الله الرحمن الرحیم/// با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز ///ممنون که به وبلاگ سرزدی/// وبلاگم بروز شد/// مطلب این دفعه درباره فرقان الحق( قرآن آمریکایی ) است /// یا علی /// التماس دعا
۲۰ بهمن ۸۴ ، ۱۱:۰۳ عاشورائیان
بسم الله // ابدا و الله ما ننسی حسینا ... یا اباعبدالله // من هفته قبل مشهد به یادت بودم ، شما هم به یاد من باش
اللهم عجل لولیک الفرج ...سلام علیکم .. خوش به سعادتت برادر گل . ما رو از دعا فراموش نکن . خیلی تصویرقشنگی بود . باولایت تا شهادت ... یاعلی
۲۱ بهمن ۸۴ ، ۰۳:۰۴ !!~~weblog open~~!!
همه اتفاقات اطراف ما محتاج هدفند و اهداف دو گونه اند یا با هدف خلقت یکی می شوند یا مغلوب رود خروشان زندگی میشوند.
سلام ...
داداش ما رو هم یادت نره
وبلاگ خوبی داری ..
تسلیت عرض میکنم شهادت بهترینها رو..
مهمترین هدف امام قائم (عج ) پس از ظهور، تهذیب و تکمیل نفوس ‍ است که در پرتو آن سایر امتیازات نیز به دست خواهد آمد.
موفق باشی
در پناه حق

یا اباصالح المهدی ادرکنی
    دلا در    عاشقی ثابت   قدم  باش

                                         که در این  ره نباشد  کار  بی   اجر
..التماس دعا
سلام..اومدم تسلیت بگم...همین...التماس دعا...
یا حسین....
سلام. چرا به روز نمیکنی؟ ۲۲ بهمن ماه را هم تبریک می گم.
دیشب رفتیم خونه شهید عبدالرحیم بهمنی ایشون توی عملیات والفجر ۸

شهید شد . دعا کمیل خوندیم .

۰۲ اسفند ۸۴ ، ۰۵:۴۴ seyd jaffar al mosavi from iraq in najaf al ashraf
فرارسیدن شهادت  امام زین العابدین (ع)
وب سایت بسیار زیبای دارید لطفا به وب سایت این بنده حقیر هم سری بزنید
دوستدار شما سید جعفر الموسوی الصفوی نجف الا شرف

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی