امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::فقط به خاطر تو!::.

جمعه, ۲۳ دی ۱۳۸۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ
۸۴/۱۰/۲۳
حسن میثمی

نظرات  (۲۹)

سلام... خوش به حالتون که امتحان دارین... من هم همه اعیاد این ماه رو بهتون تبریک وگوام
سلام.منم دوباره تبریک میگم..ایشالله امتحانارم خوب دادید..در مورد کار علمی هم هستیم .تا موضوعش چی باشه(چون این جنبشهای نرم افزاری زیر مجموعه هم داره دیگه نه؟ ..پس منتظر جزئیات تو پستای بعدیتون هستیم ..
۲۳ دی ۸۴ ، ۰۷:۰۴ حمیدرضا(حکمت تازیانه)
سلام امیدوارم این اعیاد بر شما مبارک باشه و امتحانت رو خوب بگذرونی.راستش امروزه با توجه به هر رشته گروههای علمی در اینترنت هستند مثلا ۳ تا۴ گروه قوی در زمینه مهندسی صنایع که رشته خودمه وجود داره که فعالن ومیشه کارهای علمی و ارائه مقاله داد.بسه دیگه برو درس بخون
درباره کامنت  شاید اونجوری ضرغامی بهش گفتن درست نباشه هم اخلاقا هم شرعا شاید
بعدا بیشتر مزاحم میشم یا علی
دیگه شرمنده راضی باش یه دستکاری کوچیک از باب احتیاط کردم صفت ضرغامی رو حذفیدم
ولی حالا یه مطلب با ای دی یکی از رفقا اومدم ج.اب ندادی ها حالا یک یک مساوی
۲۳ دی ۸۴ ، ۰۸:۳۰ عاشورائیان
بسم الله // شهید من از بستگان درجه یک نیست ... ولی از یاران شهید حاج احمد کاظمی است.... یا شهید
سلام
حسن جون باز مثل همیشه جالب و جذاب بود از این که منو مورد لطف قرار دادی ممنون. یا علی...
باز من !
...چه حالی میده مردم آزاری٬٬٬٬
باز با یکی صحبت کردم گفت شاید ایراد نداشته باشه اونجوری صفت دادن و عرفا توهین حساب نشه ...به هرحال اون چیزی که ایراد داره توهینه دیگه مصداقش تعیین کردنش با خود آدمه دیگه ....درسته ؟
شما استادی..ما هم شاگرد...امار بلاگ هم نشون میده قدیمی کار هستید ها....دست ما رو هم بگیرید
یا علی
کار علمی خوبه ما پایه ایم.پیشنهادم رو هم حضوری به عرض می رسونم.
۲۳ دی ۸۴ ، ۱۲:۴۱ *ققنوس خیس !*
صفای خاطر دل ها ز درد است ... دل بی درد همچون گور سرد است ----------- به امید روزی که به حقیقت حسین پی ببریم !
سلام
بازم من!!!!
آقا درباره جناب مسطاب ضرغامی نمی دونم چی بگم اصلا کم اوردم اونطوری اگر توهین باشه ایراد اگر هم نباشه که فلا ایراد ....دارم خودکشی می کنم دیگه!
سلام.یعنی پیشنهاد موضوع روبدم؟..
خوب من فکر میکنم اگه در موضوع دین ومذهب باشه (البته یکم تخصصی تر)خیلی خوب باشه..
چون هم برای خودم جالبه وهم فکر میکنم منابع اطلاعاتی تو اینتر نت در این مورد کم باشه ..نه؟
موفق باشید..یاحق.
۲۴ دی ۸۴ ، ۱۰:۳۹ مسافر سکوت
سلام... خوبی... این چند وقت دیگه مشغول امتحاناتم و .... استفاده کردم... روایتی که نقل کردی مهم بود... زکات علم...
سلام
غریب نوازی کردی الهی به حق امام حسن حاجت روا شی  .
بوی سیب وبلاگت آدمو دیوانه می کنه چقدرخوشحالم که یکی هم پیداشدکه ازغربت امام حسن بگه.
سلام دوباره ..ببخشید مزاحم میشم هی..راجع به کار علمی (که شایدم تا حالا از حسش در اومده باشید..)انگار من درست متوجه منظورتون نشده بودم نه؟ولی در هر صورت نظری که تو ذهنم بود ودلیلشو گفتم ..حالا دیگه بقیه ش با خودتون ..موفق باشید ..عید ولایت روهم تبریک میگم..یاعلی مدد.
۲۵ دی ۸۴ ، ۱۰:۱۲ جوجه بسیجی
هو الشهید .
سلام بچه باحال .
نمی دونم چرا یه جورایی حس کردم از اون لوتی های باحالی .
وبلاگ جالبی داری .
درباره جو علمی هم که گرفتت
اگه جوه ......... زود می پره .
ولی اگه قلبیه ..........
به موضوع مورد علاقه ی خودت بپرداز .
اگه از من هم پیشنهاد می خوای ..............
من می گم این نجوم زیبا و قشنگ  خیلی تو اینترنت مظلوم واقع شده . ( چشمک )
علی یارت .
بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع سخنرانی: غدیر و شأن امامت

سخنران: استاد حیدر برکت

روز سه شنبه 27/10/1384ساعت 9 تا 11 شب

این برنامه در وب سایت کانون بصورت زنده بخش می شود

سلام... جالبه وبلاگتون.... موفق باشید
سلام . اومدیم تبریکات عید رو داشته باشیم . امید که عید غدیر خوبی در پیش داشته باشین ....... التماس دعا دارم
سلام
ماکه درس نمی خونیم امتحانهارو همتاحالاخوب ندادیم
دعاکنیدشایدبه راه راست هدایت شویم
با سلام، وبلاگ شما از طرف باشگاه هواداران پرشین بلاگ بازدید شد...بمنظور تقدیر از شما دوست عزیز، بزودی اسمتون در وبلاگ باشگاه قرار خواهد گرفت...با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما ...در پناه حق
۲۹ دی ۸۴ ، ۰۱:۳۷ حریم دوست
تبریک...
سلام
بسیار جالب بود
موفق باشید
سلام...بسیار زیبا...شاد باشید..اعیاد شما هم مبارک...
التماس دعا...منتظر نظرتون هستم!!!
یا علی...
سلام.عیدتون مبارک(باتاخیر)به روزم..اگه فرصت شد تشریف بیارید..التماس دعا..یاعلی.
باسلام
لطفا وبلاگ مرانیز قابل بدانید وبه اوسری بزنید
التماس دعا
سلام به من سربزن برگشتم.
سلام ! خوبین؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی