امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::روز دانشجو::.

شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۸۴، ۰۷:۱۹ ب.ظ
۸۴/۰۹/۱۹
حسن میثمی

نظرات  (۹)

سلام حسن آقا. خوبی برادر؟ اینی که گفتی عادت خداپرستی خیلی از ماها هم هست ! از جمله خودم !!!
سلام وبلاگ قشنگی است.موفق باشی .بخصوص لینکهای قشنگ و خوبش . در پایان روز دانشجو رو هم تبریک میگم . ارزوی موفقیت برای همه دانشجویان عزیز را دارم
۲۰ آذر ۸۴ ، ۱۰:۵۶ افق بی انتها
خوب بو د... ولی نه به خوبی اون حدیث قشنگی که گفتی ، نه به خوبی اون مطلب (من و تو یه ملاقات)
....موفق باشی
۲۰ آذر ۸۴ ، ۱۱:۲۰ سید محمد باقر موسوی
با سلام
روز دانشجو را به تمام دانشجویان عزیز تبریک میگویم
مخصوصا حسن اقا همکلاسی عزیز .
۲۰ آذر ۸۴ ، ۱۲:۲۱ عاشورائیان
بسم الله  // بهش یادآوری کن ... برنامه ریزی کنه خوبه، چون آدم بعدا پشیمون میشه ... مثل من که برنامه ریزی نداشتم و به زور سال 82 تونستم پایان نامه دانشگاه رو جمع کنم و بعدا پشیمون شدم ... یا حق
۲۱ آذر ۸۴ ، ۰۲:۱۱ مسافر سکوت
سلام... خوبی... این قسمتی که توی آپدیت قبلیت داشتی (یک لحظه تامل) خیلی جالب بود... پیشنهاد میکنم باز هم این قسمت رو ادامه بده... البته مربوط‌تر... راستی این زندگینامه چقدر شبیه زندگینامه‌ی من بود... ببینم رشته‌ات چیه؟ من حقوقم...
سلام علیکم ......... ولادت حضرت ثامن الائمه رو به شما تبریک عرض می کنم ..... همیشه سلامت و تندرست باشید ......یاعلی
۲۱ آذر ۸۴ ، ۰۹:۳۶ حمید دادا
سلام.من را به خاطر ات خوش دوران دانشجویی بردی.یادش بخیر.ایام خوبی بود که شاید خیلی قدر ندونستیم.پیشاپیش میلاد مسعود ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا(ع)را تبریک می گویم.
سلام...خوبی شما .....موقعی که دانشگاه میرفتیم میگفتیم کی باشه فارغ تحصیل بشیم حالا که تمام شدیم و بیکار نشستیم.... قدر میدونیم!!!به هر حال هر چنددیر شده اما... روز دانشجو به شما و تمام بر بچز دانشجو تبریک میگم..التماس دعای فرج ..یا حق.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی