امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::شادی؛غم؛عشق...::.

پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۸۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ
۸۴/۰۸/۱۲
حسن میثمی

نظرات  (۱۲)

سلام به شما برادر عزیز،خوبید؟..........عید سعید فطر رو به شما و خانواده محترمتون تبریک عرض میکنم.....التماس دعا و در پناه حق
سلام...اول و آخر...همه اونایی که گفتی تموم شد...اما کاش تموم نمیشد...یا علی مدد
سلام حسن آقا. بالاخره چشممون به جمال شما روشن شد. کجایی دوست من؟ عید فطر رو من هم تبریک می گم خدمتت
سلام.دوست عزیز عید شما هم مبارک....در این شب عزیز ما رو از دعای خیر فراموش نکن....التماس دعای فرج......یا حق.
سلام عزیز   الان فقط امدم   بگم دعام کن التماس دعا دارم    واز همه دوست هات بخواه  که برام دعا کنند  قول می دم  جبران کنم
سلام ... عیدتون مبارک ...قبول باشه عبادات همه...
راستی خداکنه توفیق رسیدن به مرحله ۳ رو داشته باشیم..
یا حق . خداحافظ.
با عرض سلام وخسته نباشید به این امید که با تلاشتان از غربت این امام همام بکاهید
سلام علیکم .........
عیدتون با یه هفته تاخیر مبارک ........ غریبی که سخت نمی گذره ؟

اللهم اجعلنا من المجاهدین فی سبیلک و لاتجعلنا من القاعدین
الهی ما را به صراط علی (ع) که همان اهدنا الصراط المستقیم است هدایت فرما
از سایت شما دیدن کردم مطلبی که نوشتید بسیار قشنگ بود....دعا کنیم روزی که جهان از ظلم و ستم رها شود...و همه در آرامش راستین با عشق زندگی کنیم -منتظر حضور سبز شمائیم . معرفی ما به دوستان فراموش نشود .لینک بزنید - منتظر شما هستیم - امیدوارم با نظرات سازنده شما دوستان خوبم در هر چه بهتر شدن وبلاگ الفاتح بنده را همراهی کنید- به امید پیروزی حق بر باطل /یا شفاعت یا شهادت / یا علی
سلام حسن جان.تسلیت میگم شکست تیمتونو ..................یا علی
۲۷ آبان ۸۴ ، ۰۵:۵۵ طوطی شکر شکن
سلام. به امید استجابت دعا....
به روز نمی کنید.؟؟؟ یا حق

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی