امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::با تو ستاره می شوم::.

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۸۴، ۰۹:۲۷ ق.ظ
۸۴/۰۷/۲۷
حسن میثمی

نظرات  (۱۴)

سلام برادر بزرگوار. عیدتون مبارک . التماس دعای فراوان. علی علی
۲۷ مهر ۸۴ ، ۰۶:۵۹ (یک دنیا پدر)
سلام مهربون . منم یه چیزی بگم : اینکه واقعه و اتفاق یکیه . دور از هم و جدا از هم نیستن . راستی عیدتونم مبارک . یا علی
۲۷ مهر ۸۴ ، ۰۷:۲۲ محب ولایت
سلام علیکم ؛ ان احسن الحسن خلق الحسن ؛ همانا زیباترین زیبائیها اخلاق زیبا و نیک است ؛ میلاد کریم اهل بیت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بر شما و خوانندگان وبلاگ زیبا و سودمندتان مبارک باد
سلام .

عیدشمام مبارک.

التماس دعا.

خداحافظ
سلام حسن آقا.
آقا عیدت مبارک
چه عجب بالاخره به روز کزدی !
۳۰ مهر ۸۴ ، ۰۴:۳۰ سید امیرحسین فاطمی
هو المحبوب
امروز برای ظهور او چه کرده ایم!؟  * * * برای ظهور کاری باید کرد از نوعی دیگر * * * انتظار به امید آبی های وصال شرار شوقی است که شعله در خرمن نا امیدی می زند و آئینه ی آدینه را شراریست همیشگی. آنگاه که شوق دیدار، تاب انتظار را از کف دل می رباید این برگ سبز مرهمی است بر تسلای خاطر و خواهش و نیایش بر آستان دوست، تا رسیدن به سبزترین موعود  * **  بی صبرانه منتظر حضور سبزتان هستیم* و اما بعد... بازگشت به عرصه وبلاگ نویسی بعد از دو سال و دو ماه * یا علی مدد

http://esharat.MyBlog.ir
سلام علیکم ؛ الحمد لله الذی جعل کمال دینه وتمام نعمته بولایة أمیر المؤمنین علی بن أبی طالب علیه السلام ؛ ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام تسلیت باد . الا و من احب علیا اعطاه الله کتابه بیمینه؛ الا و من احب علیا اظله الله فی ظل عرشه؛ الا و من احب علیا اثبت الله الحکمه فی قلبه؛ الا و من احب علیا رفع الله على راسه تاج الکرامه؛ امام علی (ع) : سوگند به آن که جان علی در دست اوست ، هزار ضربت شمشیر بر من آسانتر است از این که با نافرمانی خدا در بستر بمیرم .
با سلام>>وبلاگ شیرازی ها راه اندازی شد>>حتما به من هم سری بزنید>>یاحق
سلام پسر عمو ، خسته نباشی ، شعر زیبایی رو انتخاب کردی ،‌ دست دکتر هم درد نکته که اینو خونده ،
به امید فعال تر شدن سیب خوشبو . یا مهدی
۱۶ اسفند ۸۴ ، ۱۱:۴۱ نجوای شاکی
سلام علیکم....خوبی دعام کن حالم خیلی بده دعام کن ............یا علی
۱۶ اسفند ۸۴ ، ۱۱:۵۵ سید محمد باقر موسوی
سلام داش حسن
تبریک هم به خاطر عید هم به خاطر برنده شدنت در مسابقه وبلاگ نویسی.
برقرار باشی.
۱۷ اسفند ۸۴ ، ۰۸:۰۱ من منتظر نیم نگاهم
سلام اولین بار هست که توفیق سر زدن به وبلاگتونو دارم اما بر خلاف بقیه دوستان دلم نمی خواد سال نو را تبریک بگم .خوب شاید بخاطر اینکه امام حسین جدم هستند نمیتونم بگم ولی میدونم که ایشون گردن همه حق دارند انشا الله موفق وپیروز باشید
سلام....عید بر شما هم مبارک دوست عزیز..موفق باشید....یا محمد(ص)
سلام. عیدتون مبارک. لب تاپتون هم مبارک. چقدر خوب که تو فضای نت فرهنگ واقعی و ناب اسلام با الگوهای نادرش معرفی بشه. داستان : راز زمینی زمزم و مصاحبه با حضرت لایتناهی در همین بلاگه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی