امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::غایب ها دستاشون بالا!::.

جمعه, ۲۲ مهر ۱۳۸۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ
۸۴/۰۷/۲۲
حسن میثمی

نظرات  (۲۰)

سلام. جنوب که بری پر از این اتفاقات به ظاهر عجیبه. خداحافظ رفیق
سلام حسن آقا
اینو جدی می گی یا فقط یه مطلبه؟
۲۲ مهر ۸۴ ، ۰۸:۵۶ صلیب نقره ای
سلام دوست عزیزم خوب معنوی خودم...امیدوارهمیشه باش وموفق در درس...اقا خیلی ارادت داری خدمت شما...موفق واسمونی باشی
۲۲ مهر ۸۴ ، ۱۰:۳۵ سیب خوشبو
توضیح مهم:دوستان عزیز!این فقط یک داستان است.اما واقعا اینقدر برایتان دور از ذهن است؟آیا واقعا باور ندارید که شهدا ناظر اعمال ما هستند؟آیا واقعا به آیه ی مسلم قرآن شک دارید؟شهدا زنده اند.زنده ی زنده!
۲۲ مهر ۸۴ ، ۱۲:۵۰ (یک دنیا پدر)
ای بابا عجب اتفاقی !!!!!!!‌ بابا دست ما رو هم بگیرید . التماس دعا حاجی ....
ای خدای رمضان !
میهمانی تو دعوت به نخوردن و نخواستن است . دعوت به پرهیز و ستیز است . همچنانکه دوست داشتنت
دعوت به پذیرش ابتلا و بلا . به ما تفهیم کن که تو جهان را چگونه نگاه میکنی ؟
ای خدای شب قدر !
شب قدر بی تردید مجرای نزول برکات توست . ظرف وجودمان را برای پذیرش برکاتت وسعت بخش !
خدایا !
کاری بکن که دل قرار بگیرد!!!!
//سلام مهربون//نماز وروزه هاتون قبول باشه//به منم سربزنید//موفق باشید
بسمه تعالی
..با سلام ........... خیلی خوب بود  ....  گمان ما اینست که ما زنده ایم و  شهدا رفتند اما....
ای کریم بنده نواز!...چون به خود بنگرم، رسیدن به ساحل ملکوت برایم دشوار می نماید. اما، آنگاه که به آفتاب عنایت تو نظر میکنم، آتش امید در قلبم شعله ور می شود. وعده گاه تو نماز است، پس نمازم را با نماز ملکوتیان هم آوا کن....التماس دعا
شهدا زنده اند و شاهد اعمال و رفتار ما...التماس دعا
غایبها دستها بالا

حرفها بسیارند ........
تاریکی در عمق وجودم ..................
سکوت ..................
http://aminsobhi.blogfa.com


خدایا :

کاری کن که همیشه قادر به حفظ ونگهداری شعله  مقدس امید و پشتکار در قلب مان باشیم



من آپ کردم وقت کردید سر بزنید خوشحال میشم حضور سبزتون رو در کلبه ویران احساس کنم

با من تماس بگیرید . نیاز به کمک شما دارم
                                       ۰۹۱۲۲۹۷۲۳۹۶
صاحب وبلاگ (یک دنیا پدر) لطفا با من تماس بگیرید.
                                       ۰۹۱۲۲۹۷۲۳۹۶
سلام علیکم ..........آقا از ما قبول ...............روز پانزدهم رمضان .ناهار .........ولادت امام حسن علیه السلام هم که هست ......... (; یاعلی
۲۴ مهر ۸۴ ، ۱۲:۳۱ پرنده ی رها
یا حق ... سلام ... تنها اشک است که از دیده فرو می چکد ... و لا تحسبن الذین ... ... ان شاء الله ما هم حضور ایشان را درک کنیم ... خوشا به سعادتتان ... التماس دعا ... یا علی مددی ... والسلام علی من اتبع الهدی
سلام. مطلب جالبی بود... اما واقعا چقدر این حس رو در باره شهدا داریم؟!
۲۵ مهر ۸۴ ، ۰۶:۳۴ محب ولایت
سلام علیکم ؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ؛ خواهشمندم این حقیر را از دعای خیرتان محروم نفرمائید . یا علی مدد
سلام .خوب هستید؟اولا نماز روزه ها قبول.
دوما میلاد امام حسن مجتبی رو به شما و همه دوستان پیشاپیش تبریک میگم.
ثالثا مطلبتون رو خوندم..هنوز تو کفشم..(یعنی جا خوردم..)
بعدشم التماس دعا.
۲۷ مهر ۸۴ ، ۰۳:۰۶ پرنده ی رها
یا حق ... سلام ... ممنون از لطفتون ... ای والله به همه ی سیبا ... یا علی مددی ... والسلام علی من اتبع الهدی
سلام. میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باشه. داستان جالبی بود. حالا واقعی بود یا نه؟ خسته نباشید و التماس دعا
۲۸ مهر ۸۴ ، ۱۲:۱۲ مصطفی(آب وشراب)
سلام دوست خوبم.اومدم از حضورتون در بزم آب و شراب تشکر کنم و میلاد کریم اهلبیت امام حسن رو تبریک بگم.انشاالله ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید خصوصا در شبهای قدر.موفق باشید.یاعلی.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی