امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::سفید پوش محبوب::.

جمعه, ۸ مهر ۱۳۸۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ
۸۴/۰۷/۰۸
حسن میثمی

نظرات  (۱۱)

سلام زیارت قبول. اول. واقعا خدا خیرشون بده با ماها سرو کله زدن بسی فراوان حوصله می خواد اونم ماها که کلی ادعا هم داریم. حدیث که دیگه محشر بود. قربون امام حسن)ع( بشم.بازم رفتی قم جمکران التماس دعا
۰۸ مهر ۸۴ ، ۰۲:۰۳ مریم(یک دنیا پدر)
اره دیگه ایران و وضع جاده ها ... راستی خانم دل آرام نوشتن رفتید قم و جمکران !!!‌ قبول باشه . چه بی خبر . ترسیدید بهتون التماس دعا بگیم ؟ خب میگفتیم چیزی میشد ؟ در هر صورت قبول باشه انشاالله  . التماس دعا ...  در پناه حق
سلام به شما دوست عزیز، خوبید؟...زیارت قبول ....به مطالب جالبی اشاره کردید ...اجر همه خدمتگذاران ایران اسلامی با آقا امام حسین باشه...انشاا... همیشه سلامت و شاد باشید....التماس دعا
۱۰ مهر ۸۴ ، ۰۷:۲۷ محب ولایت
سلام علیکم ؛ زیارت قبول ؛ ای کاش ما به نیروی انتظامی درونمان هم کمی توجه داشتیم و کمی هم از جریمه شدن توسط وجدانمان هراس داشتیم . و من الله التوفیق و علیه التکلان . اشهد ان علیا ولی الله
سلام .خوبید؟ ممنون که اومدید وبلاگم.
.این چندمین باره که کامنت میزارم ولی نمیدونم چرا نمیرسه..
میخواستم بگم وبلاگتون خیلی قشنگه ..مخصوصا اینکه به اسم امام حسن مجتبی ست.
اگه اجازه بدید لینک ولوگوتونو اضافه میکنم.
بازم بیاید اون طرفا..یا حق.
سلام. هی هر روز هر زور می یام سر می زنم آب جارو می کنم گلدونا رو آب می دم می رم.
سلام حلول ماه مبارک رمضان رو به شما و دوستانتون تبریک میگم..من آپدیت کردم اگه فرصت کردید تشریف بیارید...در ماه مبارک رمضان..>هر روز با یک حدیث.
التماس دعا...یا علی.

باز این ماه دوست داشتنی فرا رسیده است. ماه میهمانی بر سفره بی نهایت. باشد که این اندرون از طعام خالی کردن ها موجب شود نور حقیقت بر دل هامان بتابد. فرارسیدن این ماه را به تمام میهمانان الهی تبریک می گویم. خداوندا ، ماه رمضان را از عبادت ما پر ساز و شب و روزش را به طاعات ما آراسته گردان.ما را یارى ده که روزهایش را به روزه و شبهایش را به نماز و تضرع و خشوع و مذلت در پیشگاه تو سپری سازیم ، مبادا که روزهایش به غفلت ما و شبهایش به سهل انگارى .ما ، شهادت دهند /سلام مهربون/به منم سربزنید//موفق باشید
به نام حضرت دوست
……………
«« من کان لله کان الله له »»
……………
رمضان، ماه بی دلی جان ………
رمضان، ماه گامهای عاشق رهسپار ……
رمضان، ماه اشکهای چشم در سجده‌های الهی ………
از راه رسید  …………
حلول ماه خدا بر تمامی خداجویان مبارک باد …………

در پناه حضرت دوست
۱۴ مهر ۸۴ ، ۰۸:۲۹ (یک دنیا پدر)
سلام . خوبید ؟ قبول باشه طاعات و عباداتتون . خوش به حالتون . پس همیشه قم مشرف میشید نه ؟ خب اصلا من دلم میخواد به شما التماس دعا بگم . حرفی هست بفرمایید !!!
سلام دوست عزیز،خوبید؟....نماز روزه هاتون قبول باشه....خیلی التماس دعا دارم......در پناه حق

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی