امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

.::قطعنامه ی جنگل::.

جمعه, ۱ مهر ۱۳۸۴، ۰۱:۰۱ ق.ظ
۸۴/۰۷/۰۱
حسن میثمی

نظرات  (۱۷)

ما هم دیوانه ایمممممممممممممممم  اه اه اها ا هاج(ؤ*۷ثجق۰ ض۳ُ ض۲۴ف ض۳۴غص۴۳۵ع۷۵۷۹۷۸۰۸۹-۹۸۰۹-چ۰=چ-ها ه اه اه اه اه اه اهاه اهاها هاهاه اهاها هاهاهاه اهاتنذ /هاگس ؟ؤ:]ٌ‌نیشٌ‌ْفص۴غشص۴غسث
سلام. جالب بود. قم خوش بگذره.
۰۱ مهر ۸۴ ، ۰۸:۴۳ مریم(یک دنیا پدر)
سلام دوست خوبم . حالتون خوبه ؟ و اینکه هفته ی دفاع مقدس بر شما مبارک . راستی با اجازتون به شما در وبلاگ یک دنیا پدر لینک دادیم . موفق باشید در پناه حق
۰۱ مهر ۸۴ ، ۰۹:۰۱ شیخ صنعان
شیخ خواند...قضیه اما اصلا قضیه تبر خوردن و شکستن و جوونه زدن نبود..قضیه ما قضیه کشته شدن اما نمردن و مردن بدون مردن و خلاصه تبر خوردن و اصلا حس نکردن بود...البته تا جایی که من یادمه!
سلام دوست عزیز،خوبید؟
....منم هفته دفاع مقدس رو تبریک میگم.....یاد دلیرمردان ایران زمین گرامی باد...التماس دعا
۰۳ مهر ۸۴ ، ۰۷:۵۴ عبد در گاه علی سید علی
سلام مجدد
از روزی که وبلگ شما رو پیدا کردم  شدید دلم هوس بقیع کرده و غربت اون غربت گلامون که ظاهرا اونجان یکی از بچه هایی هم که هر از گاهی باه چت میکردیم یه شب تا صبح از بقیع گفت وما تنها تو این حسینیه مجازی مون ناله کردیم اجرت با بی بی ....
با اجازه آدرس شمارو زینت بخش دیوار فطرس کردم
در صورت تمایل شما هم یا علی
در فطرس منتظرتونم
به امید ظهور
آخییییییییییییی چقدر جات خالیه. نه بابا الکی گفتم کلی خوش می گذره. زیارت رفتی یاد ما هم باش.هر کجا رفتی التماس دعا یاد ما هم باش(قاط زدم از دوری تو)
۰۴ مهر ۸۴ ، ۰۴:۴۰ محب ولایت
سلام علیکم ؛ برادر بزرگوارم موفق باشید
سلام حسن جان.شرمنده که دیر خدمت رسیدم و در انجام وظیفه ام قصور داشتم.امیدوارم حالت خوب باشه و در تمامی کارها هم موفق . راستی منم آپدیت کردم بالاخره!!! اگه دیدی و سر زدی اشکالاتش رو به من بگو. ممنون از شما . در آخر هم هفته دفاع مقدس یاد آور تمامی رشادتها و از خود گذشتگی های جوانان ایرانی رو به شما تبریک عرض میکنم . یا علی مدد . راستی تا یادم نرفته !!!!!!!!!!!!!!!!
سلام حسن آقا

آقا کامنتی که با اسم ؛roholat khomeini؛ گذاشته شده رو بردار لطفا...... این بی شرم و حیا به حضرت زهرا و خدا و ... توهین کرده............... زودتر بردار لطفا

ضمنا در مورد یه مسابقه اینترنتی می خوام باهات مشورت کنم. با آی دی sabaprint توی مسنجر منتظرت هستم. ممنون میشم بیای

پبروز و پایدارباشی
مدرسه ای خواهم ساخت لبریز از شور وشعر،

پر از سرود عطوفت،مالامال از اندیشه های بلند

جغرافیایی خواهم آموخت از سرزمین های یک رنگی

وخلوص، تاریخی که حقیقت برزبانش باشد،حسابی

که به کار فقرا هم بیاید،هنری که نمایانگر روح پاک

وقلب لطیف وایمان به خدا باشد.طوفان خشم را

خواهم راند وابرهای تبعیض را من با نسیم خواهم

بست تا روح رویش را در پنجره های مدرسه ام بدمد.
//سلام بر شما دوست مهربان//من آپ کردم خوشحال میشم به من سربزنید//موفق باشید
۰۷ مهر ۸۴ ، ۰۱:۵۸ عبد در گاه علی سید علی
سلام دوست خوب ///////با تشکر از حضور تون در فطرس ونظر لطفتون/////اما بعد!!!آقا حسن گل من اگر وبلاگ شما رو لینک دادم فقط و فقط بخاطر معطر بودن نام وبلاگ به عطر نام امام حسن بود وبس  نه هیچگونه در خواستی  ازسوی شما وجود داشت ونه هیچگونه اصراری از جانب من///شما هم اگر دوست دارید لینک فطرس را قرار دهید مختارید وهیچگونه اصرری از جانب من وجود ندارد که در قسمت درخواست لینک بخواهم ثبت نام کنم //////چون من از اون عده آدمهایی هستم که دوستانم را خودم انتخاب میکنم////و الحمدالله جمعی هم که در فطرس بوجود آمده گلچینی شده اند وافتخار من//////////یا علی مدد
سلام مهربون//میشه به من یاد بدهید که چطوری میشه لینکستان ساخت//ممنون میشم
سلام حسن آقا..... ببینم مگر نه اینکه امام (ره) گفت ما مامور به انجام وظیفه ایم نه مسئول نتیجه؟.....ما تمام وجودمونو چشم و گوش کردیم دادیم به حرفای رهبر. هر چی بگه ما هم می گیم سمعا و طاعتا....خیالمون هم راحته که حواسش به همه این اتفاقاتی که داره میفته هست.....ایشالله به آبروی امام زمان آبروی این انقلاب تو دنیا حفظ بشه و شیعه های آقا سرشگسته نشن. ایشالله در مورد این فعالیت های هسته ای هم رهبرمون با درایت مثل همیشه کشتی این انقلاب رو به سلامت از بین طوفان مکر و فریب غربیها و دشمنان اسلام ه ساحل امن هدایت می کنه. اگر هم لازم شد به دستور آقامون جونمونو می دم واسه این انقلاب و اسلام. مگه نه ؟.....پیروزو و پایدار باشی
۰۷ مهر ۸۴ ، ۱۰:۲۰ سجاده یاس
سلام...اصلا از اولشم کویرو بیشتر از جنگل دوس داشتم...کویر یه حس دیگه ای داره...مخصوصا شباش...قشنگ بود...و البته جالب....من که منتظر این مورچه هام تا لهشون کنم!!!!اوخ ببخشید موریانه ها!!!!یا علی مدد البته>
... با اشتیاق زیارت، یاران همدل گذاشتند / انگار تنها دل من از عاشقی بی نصیب است. / سلام. اللهم عجل لولیک الفرج ...
۰۷ مهر ۸۴ ، ۱۲:۳۹ مریم(یک دنیا پدر)
سلام دوست خوب . حالتون خوبه ؟ ای بابا دین که از سیاست جدا نمیشه میشه ؟ اگه میشه بسم الله .... دیانت ما عین سیاست ماست . خب شما هم که آپ نمیکنید اگه مشکلی هست بفرمایدد ما در خدمتین .موفق باشید و التماس دعا داریماااا . یا حق

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی