امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

بهترین جمله

چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۳۸۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ
۸۴/۰۶/۰۲
حسن میثمی

نظرات  (۹)

خسته نباشی برادر اوقات به خیر و التماس دعا
۰۲ شهریور ۸۴ ، ۰۴:۲۰ همسفر مهتاب
با عرض سلام . ابتدا تشکر می کنم از حضور سبزتون و بعد تشکر که نظر حقیر ور قابل تقدیر دونستید . اما اسم وبلاگ من آسمان نیست . بلکه همسفرمهتاب هست . دفعه قبل که حضورتون رسیدم فقط برای عرض تبریک ولادت مولی الموحدین بود. اما امروز از فرصت استفاده می کنم و در مورد سوالتون در پست قبلی میگم اگر چنین سعادتی نصیب شود که مولا آقا امیر المومنین رو حتی برای یک لحظه با این چشمان پرگناه ببینم اولین حرفی که به ایشون خواهم گفت این است :یامولا به من بگو پس  کی  منتقم سیلی یاس کبودت ظهور می کند   ؟؟؟؟؟؟؟؟ التماس دعا
اسغفرالله حاجی زود برس به داد کامنت ها
سلام خدمت حسن آقای گل.در ابتدا امیدوارم مسافرت خوش گذشته باشه... .امیدوارم من رو هم از دعای خیرتون فراموش نکرده باشید (اعتکاف)... یا علی مدد
چرا اینقدر بی حوصله به روز می کنی.
۰۶ شهریور ۸۴ ، ۰۷:۴۵ مریم(یک دنیا پدر)


( گرازدوست چشمت به احسان اوست

تودربند خویشی نه دربند دوست!!! )
انشاالله دیدار شما تایید اعمال صالحتان باشد /
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان


سلام.. شنیدم قراره تحولاتی بشه.... مبارک باشه..
۱۰ شهریور ۸۴ ، ۰۴:۱۴ مریم(یک دنیا پدر)
سلام دوست عزیز . برای ایرانیانی که تو صوفیا بودن این فیلمو  به نمایش گذاشتن . اصلا نمیتونستیم جلوی خودمونو بگیریم . خیلی فیلم زیبایی بود . همه گریه میکردن . ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد / دل رمیده ما را انیس و مونس شد/ نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت / بغمزه مسئله آموز صد مدرس شد/ ببوی او دل بیمار عاشقان چو صبا / فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد/ بصدر مصطبه ام می نشاند اکنون دوست/ گدای شهر نگه کن که میر مجلس شد/ طربسرای محبت کنون شود معمور / که طاق ابروی یار منش مهندس شد/ لب از ترشح می پاک کن برای خدا / که خاطرم به هزاران گنه موسوس شد/ کرشمه تو شرابی به عارفان پیمود/ که علم بی خبر افتاد و عقل بی حس شد/ چو زر عزیز وجودست شعر من آری/ قبول دولتیان کیمیای این مس شد/ خیال آب خضر بست و جام کیخسرو / بجرعه نوشی سلطان ابوالفوارس شد/ زراه میکده یاران عنان بگردانید / چرا که حافظ از این راه برفت و مفلس شد/ سلام عزیز . تبریک ما را نیز پذیرا باشید .
منتظریم به روز بفرمایید.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی