امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

یک مسابقه ی بدون جایزه!

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ
۸۴/۰۵/۲۵
حسن میثمی

نظرات  (۱۸)

سلام دوست عزیز .. خیلی مفید بود .. خیلی قشنگ مطالبتو انتخاب می کنی .. خوشحال میشم به وبلاگ من هم یه سر بزنی ....
Http://www.set.mihanblog.com
بسم الله الرحمن الرحیم ...........سلام دوست من . اگه الان آقا رو ببینم میگم  :: :: آقا ! خودتو به من بشناسون (چون اگه آقا رو میشناختیم ! اینجا بودیم ؟ )

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۶ مرداد ۸۴ ، ۱۰:۴۶ مصطفی ( آب و شراب )
سلام. من اگه آقا رو ببینم میگم: آقا معرفتت رو به من بچشون!!!!
سلام از وبلاگ بازدید شد نمیدانم چرا اینجوری شده ای تو وبلاگ سال ژیش نیستی موفق باشی.
سلام! این پائین زود یه بلائی سرش بیار مومن
سبحان الله ! یا امیرالمومنین ارحم
فقط نگاهشون می کنم.
۲۸ مرداد ۸۴ ، ۰۳:۰۹ همسفر مهتاب
ولادت با سعادت مولود کعبه ، ساقی کوثر ، شافع محشر ، فاتح خیر ، داماد پیامبر ، مولای متقیان ،مولای عاشقان ، امیر مومنان ، حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و بزرگداشت مقام پدر  بر امام عصر(عج) ، شیعیان و  شمابرادر گرامی   مبارک . اولین بار هست که خدمت میرسم. اینبار فقط عرض تبریک بود. انشالله اگر قسمت بود دفعه بعد به مطالعه دقیق وبلاگتون می پردازم. عیدتون مبارک . دلتون شاد و ایام به کام- التماس دعا
سلام خدمت حسن آقای گل . امیدوارم خودتون و خانواده محترم سالم و سلامت باشین. من هم تبریک میگم به شما این دو میلاد فرخنده رو.در مورد سوالی که در مورد دیدار با علی (ع) پرسیدید باید بگم که: من خودم از خجالت هیچی نمیتونم خدمتشون عرض کنم فقط قلبآ میخوام که یار و یاورم باشن تو زندگی این دنیا که در بین مدعیان مردی ، هرگز نبینی مردی....(آخرش تقلب بود؟نه من و عمو جان نداریم که!!)یا علی......
سلام ... اومدم شهادت عمه زینب رو تسلیت بگم .......... کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود
سلام
بلاگ خیلی زیبایی داری
از این که به من سر زدی ممنون
بازم منتظرم
مدد به غیر تو ننگ است ، یا علی مدد......................
سرم رو میندازم پایین...شرمنده...
سلام
وبلاگ زیبایی دارید.... و مطالبی زیباتر.... اگه آقا رو ببینم میگم: بر تو چه گذشت آن شب وداع با یاس کبودت یا علی؟  ...... به سرزمین نور هم بیا ... خوشحال میشم
سلام

بیا پیش من

حتما کامل بخون همه اش را
۲۶ اسفند ۸۵ ، ۰۴:۰۵ اسماعیل محرابیان
یا مولای روحی لک الفدا

یا مولای سمعا و طاعتا لبیک
تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد

حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد

یا علی(ع)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی