امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

من باز آمدم!

شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۸۴، ۱۰:۱۱ ق.ظ
۸۴/۰۴/۱۱
حسن میثمی

نظرات  (۱۱)

موفق باشی و مدام
سلاااااااااااااااااااااام ... داداش گلم !!! بعضیا وظیفشون بوده که این مدت up month کنن !! اصولا در قاموس میثمیا فداکاری یک وظیفه تعریف شده  تحریف شدس :D  ان شاالله از این به بعد که دیگه عادت کردی آپ نفرمایید بازم بنداز گردن آبجی جان ما !!! ملالی نیست . مام دیگه به این حرفایی که به خوردمون میده عادت کردیم :-&  نگران مام نباش . شما دیگه برو استراحت . ما رم دعا بفرمایید . خیلی خیلی معلومه درس خوندن اثرات + ی داشته !! خدا زیادش بکناد ... یاعلی
سلام چاکر حسن آقای گل...آقا تسلیت من رو هم به عنوان همدرد شما در کنکور سراسری رشته ریاضی سال ۸۴ پذیرا باش ..امیدوارم که اون رییس سازمان سنجش ....(تو دلم گفتم) خداوکیلی اگه منو قبول نکنه بجون معاون سازمان سنجش به یاد حادثه ۱۱ سپتامبر با بالون خودمو میکوفم تو ساختمون این سازمان ... البته در انتها باید بگم که انشاال.. شما قبول میشی در رشته مورد علاقه ات  اما من که امیدی برام باقی نمنده تو سراسری و خدا پدر آقای هاشمی رفسنجانی رو بیامرزه که با تاسیس دانشگاه آزاد یه دری رو به روی بچه خنگهایی مثل من(توهین نشه به بقیه خودم رو عرض کردم، شما که سرورما هستید)باز کرد... به امید موفقیت شما در تمامی مراحل زندگی در ضمن من هم آخرین آپدیتم رو انجام دادم اگه قابل دونستید قدم رنجه بفرمایید ... . التماس دعای شدید ..به خانواده محترم هم سلام برسونید. یا علی
راستی حسن آقا یه تبریک یکمی دیر به مناسبت انتخاب آقای احمدی نژاد چون تا جایی که یادمه شما هم از طرفدارانش بودید... . به امید ایرانی آباد و آزاد و اسلامی. یا  حق
منون که سر زدی
همی تو را چه شده که این گونه سخن راندی؟
سلام آقا حسن .... خوش اومدی دوباره آقا .... ایشالله که توی رسته دلخواهت قبول میشی و ما باز هم در خدمب شما هستیم٬ البته همین جا هم از دوست گرامی که زحمت آپ اینجا رو میکشیدند هم تشکر میشه٬ ما که استفاده کردیم ..... موفق باشی ¤ راستی سلام ما رو هم به رئیس جمهور گلمون برسون :) ¤ .... یا حق
Dear friend,
Hi;
Thanks for your message. This land is mostly called "The Netherlands", but the also call it Holland. Anyway I used the next expression that is more familiar for Iranians.
Best regards,
Khateratchi
۱۴ تیر ۸۴ ، ۱۲:۰۸ دختران دشت
خوش اومدی
یا علی اخوی................
۱۵ تیر ۸۴ ، ۰۶:۰۴ مصطفی ( آب و شراب )
سلام عزیز. ممنون از حضورتون. وبلاگ قشنگی دارید. باز هم به ما سر بزنید. یاعلی.
بسمه تعالی
..................سلام علیکم........ایام فاطمیه را تسلیت می گم......جا دارد از خانم میثمی بابت زحمت این یکسالشون تشکر کنم و مخصوصا از مطالب مفید شون....امیدوارم در کنکور موفق باشید........در ضمن اینقر ناراحتی نداره دروس فیزیک و ادبیات برای همه سخت بوده معیار ترازه نه نمره ....... امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی