امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

نامه ای از یک پدر

يكشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۸۴، ۰۲:۱۵ ق.ظ
۸۴/۰۳/۱۵
حسن میثمی

نظرات  (۱۷)

سلام
وبلاگ خوبی داری .
به ما هم سر بزن...
موفق و موید باشی.
یا علی
۱۵ خرداد ۸۴ ، ۰۲:۳۷ دختران دشت
بی شوخی
التماس دعا
اما یک کم کوتاه تر بنوس

۱۷ خرداد ۸۴ ، ۰۲:۰۲ ستاد احمدی نژاد
بسم الله الرحمن الرحیم
یه سر بزنید التماس دعا یا علی
سلام از وبلاگ دیدن شد. متاستفانه هنوز به آن محبوبیت و مرغوبیت گذشته نزدیک نشده اید .متن ها خیلی جست و گریخته است و البته دو پهلو. موفق باشید
دوش دیدم که ملا یک در میخانه زدند....موفق باشید.
سلام ... خیلی وقت بود به اینجا سر نزده بودم .....یه مشکلی هست که میخواستم بگم وبلاگ خوبی دارید فقط متنا خیلی جذاب نیست..... خسته نباشی قربانتان
بسمه تعالی....با سلام و تشکر ازمطب جذابتان .... قرار همه ما 27 خرداد پای صندوق های رای...وبلاگ ما هم بلاخره به روز شد
به نام حضرت دوست

00000000000000
مدتها هست که دارم فریاد میزنم  که ::: !!!!!!

(((((( مادر بر بستر بیماری افتاده است .................
درد را بروز نمی‌دهد  ............

نگران حسنین و زینب هست ..............
کودکان همانند پروانه بر گرد شمع وجود او در طواف هستند. .................


راستی علــــــــــــــــــــــــــی فاتح خیبر کجاست؟ .........
چرا سر بر چاه فرو برد؟ ……………

فریاد و ناله‌اش در خلوت برای چیست؟ .............
چرا در میان جمع سکوت میکند؟ ……………


سکوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )))))) ………… ولی نمیدانم چرا کسی نمی‌شنود؟؟!!!! ……… باید بگویم فاطمیه در راه هست تا بفهمند چه میگویم ؟؟؟!!!! …………........


در پناه حضرت دوست
سلام...ممنونم از اظهار نظر زیباتون...البته فرمایشتون از بیانات آقا بود و چه کلام زیبایی...واقعا امیدوارم خداوند دلهای ما را به سوی انتخاب اصلح سوق بدهد...خیلی رسمی شدا!!!خب بازم ممنون که سر زدین...موفق و پیروز و مسلمانی ایرانی باشید...یا علی مدد
سلام علیکم ؛ مقام معظم رهبری روحی فداه فرمودند : مشارکت عمومی در این انتخابات مهمتر از هر چیز دیگر است ... فردا منتظر حضور سبزتان در پای صندوقهای انتخابات هستم . و من الله التوفیق و علیه التکلان . اشهد ان علیا ولی الله
۲۷ خرداد ۸۴ ، ۰۶:۰۳ zahra (دبیر ریاضی)
بشنو این چند کلام. دیدمت در روزی٬ گفتمت دوست سلام. آشنای ما شو٬ من و این حس غریب. دوست گشتی با من حرف ها را خواندم. گفته ها را در گوش. پاکی چشم قشنگت در قلب. خانه ات شد آن جا. باور کن/سلام حتما به من سربزنید/پشیمان نمی شوید/موفق باشید

هرگز مگو که دست هایم را لا به لای جلد

کتاب های کهنه گم کرده ام.

هرگز به لب میاورکه رگ های دستانم چون

جاده های پیچ در پیچ به هیچ می رسند.

مگو که قلم در دست هایم کمر خم کرده

وانگشت هایم پیر شده اند،
/سلام مهربون/من با دست های تو آپم ومنتظر حضور گرمتون/موفق باشید
۳۰ خرداد ۸۴ ، ۰۱:۳۸ عشاق الزهرا [س]
بسم الله الرحمن الرحیم .. صلی الله علیک یا صدیقه الشهیده یا فاطمه الزهرا [س]  ... سرمایه محبت زهراست دین من ** من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم ** گر مهر و ماه به دو دستم نهد قضا ** یک ذره از محبت زهرا نمی دهم .. با عرض سلام و ادب خدمت شما دوست گرامی .. فرا رسیدن ایام فاطمیه ، شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت صدیقه کبری حضرت فاطمه الزهرا [س] ، بر شما محب خاندان عصمت و طهارت تسلیت عرض می نمایم .. با آرزوی توفیق روز افزون .. التماس دعا و خدانگهدار ..
سلام
ممنون ....... عالی بود به من هم بسرید........

یا علی و یا زهرا (س)
۰۵ تیر ۸۴ ، ۰۷:۱۹ خاکسار میکده
یا حسین .ع. سلام دوست عزیز...خوبید الحمدلله...مدتها موفق به عرض ارادت محضرتون نشده بودم...ضمن عرض ارادت دوباره، ایام غمبار فاطمیه رو تسایت عرض می‌کنم...التماس دعا و یا علی مرتضی .ع. مددی
۰۵ تیر ۸۴ ، ۱۲:۳۱ منتظران ظهور
السلام علیک یا اباصالح المهدی .... سلام ... ایام شهادت دخت نبوت رو خدمت شما دوست عزیزم تسلیت عرض می‌کنم ... انشاءالله که همه ما بتونیم به وصیت این پدر عمل کنیم .. یا حق ... اللهم عجل لولیک الفرج
سلام علیکم............یاد و نام حضرت امام راحل همیشه در یاد ها زنده باشه انشالله

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی