امام حسن(ع)؛ سیب خوشبو

موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نگاه «سیب خوشبو»

حضرت رسول اعظم(ص) فرمودند: ای حسن! تو «سیب خوشبو»، محبوب و برگزیده خالص قلب من هستی...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۰ - بشرا
    افرین

یادواره

پنجشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ
۸۴/۰۱/۲۵
حسن میثمی

نظرات  (۱۳)

سلام علیکم.........منتظریم متن جدید بنویسید.......یاعلی
به نام حضرت دوست .......
آغاز امامت فرزند زیبایی ازلی ، زیباترین اجابت هر قنوت ، نیمه نابرابر شرف و افتخار ، موعود (عج) وعده داده شده ، بر سائلان کویش مبارکباد .
......... در پناه حضرت دوست
۳۱ فروردين ۸۴ ، ۰۵:۵۰ خاکسار میکده
یا حسین .ع. سلام دلارام بزرگوار. خوبی الحمدلله...خدمت رسیدم احوال‌پرسی کنم و چاق سلامتی...ایام فرخنده‌ی نهم ربیع، سالروز آغاز ولایت و امامت ربیع‌الانام و نضرةالایام .عج. و به دوزخ واصل شدن دشمن منافق و کافر اهل‌بیت پاک .ع. مبارک باشه...ضمنا خدا مرحوم شهید صیاد رو رحمت کنه، من چندین بار تو نماز جماعت حاج آقای هاشمی علیا تو چیذر ایشون رو زیارت کرده بودم...عجب حال و احوالی داشت...آسمونی آسمونی...آلان که خاطره‌هام رو مرور می‌کنم میگم حتما هم باید یه چنین آدمی با اون روحیاتی که من فقط یه خورده‌اش رو دیده‌بودم، به فیض شهادت برسه و ملکوتی بشه...زمین و خاک گنجایش اینا رو نداره...من به روزم و خوشحال میشم با مقدمتون ما رو سرافراز کنین. التماس دعا و یا علی .ع.
به نام خدا و عرض سلام و ادب خدمت شما دوست گرامی .. طلوع دو خورشید آفتاب اسلام ، یکی خاتم النبیین ، سید مرسلین ، قائما بالقسط ، فاتح خیر ، سراج منیر ، سیّد مسعود اسعد ، حضرت ختمی مرتبت ، سید الاولین و الاخرین ، رحمه العالمین حضرت محمّد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله )  ، و دیگری امام ششم ، گرامی ترین معصوم از بلاغت و فصاحت کلام حضرت امام جعفر صادق  (علیه و علیها السلام) ، بر شما مبارک باد .. التماس دعا .. خدانگهدار .

۰۷ ارديبهشت ۸۴ ، ۰۷:۰۵ خاکسار میکده
یا حسین .ع. سلام و عید بر شما بزرگوار مبارک...یا علی .ع.
به نام حضرت دوست ........... هفدهم ربیع الاول مصادف با طلوع دو نور پاک بر پهنه هستى است. دو نورى که دریچه هاى حیات ابدى رابر روى بشریت گشودند و مفهوم انسان و انسانیت را تا اوج اعلى علیین معنا بخشیدند. دو نور پاکى که از سوى خداوند به مصطفى یعنى برگزیده از میان تمام مخلوقات و صادق یعنى راستگو و درست کردار توصیف شده اند. ............. فرخنده میلاد آیت جمال و جلال الهى حضرت محمد مصطفى(ص) و امام جعفر صادق(ع) تهنیت باد .............. در پناه حضرت دوست
یا ابالفرض. اونور دنیا. قلهک.
سلام... حال شما... آقا کم پیدایین! التماس دعا... یا حق!!
به نام حضرت دوست
.......... /

ای دلدار

دل خراب است و دیده بی تاب

دور دار از ما خرابی و بی تابی

........... /
در پناه حضرت دوست
یا حق ... سلام ... عیدتون مبارک ... در پناه حق سالامت و سلیم باشید ... یا علی مددی ... والسلام علی من اتبع الهدی
سلام. چرا وبلاگ به روز نمی شود. موفق باشید
سلام...خسته نباشی...خیلی مراسم پرباری بود..من او اون مراسم شرکت کردم مخصوصا اون فیلمی که انتهای جلسه بچه ها زحمت کشیدن و پخش کردن خیلی جالب بود...هر چند نصف جلسه رو ما رو فرستادن دنبال هدیه!!!امیدوارم موفق باشی...یا علی مدد
سلام دوست عزیز وبلاگ  زیبایی  دارید وبلاگ خود را به طور رایگان در  وبلاگستان  رهژویان  ثبت  کنید   جایی  هست برای تبلیغ و بلاگ ها و سایتهای مذهبی  انشالله موفق باشید  زیر سایه رهبر      سایت رو براتون زدم اگه دوست داشتید ثبت کنید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی